AdWords aloittelijoille – osa 8
tiistaina, helmikuuta 01, 2011
Aloittelijoille tai AdWordsin perusteiden kertausta tarvitseville mainostajille tarkoitetun sarjan kahdeksannessa osassa käsittelemme ilmaisen verkkotyökalun, Google Analyticsin, etuja. Se on työkalu, joka varmasti kiinnostaa, jos haluat tietää, mistä vierailijat tulevat verkkosivustoosi ja kuinka he liikkuvat sivustossa.
Google Analyticsin etu on, että voit
· nähdä, kuinka ihmiset löysivät sivustosi
· nähdä, miten he siinä liikkuvat
· nähdä, kuinka voit parantaa heidän käyttäjäkokemustaan
· parantaa ROI-prosenttiasi ilmaisten Analytics-raporttien perusteella.
Jos haluat tietää enemmän Google Analyticsistä ja sen toiminnasta, voit katsoa mainostajille tarkoitettuja ilmaisia online tutorial -esittelyitä AdWords-verkko-opetuksessa.
Toivomme, että nämä vinkit ovat hyödyllisiä, kun mainostat AdWordsissa. Lisätietoja ja neuvoja saat AdWords-aloitusoppaasta AdWords-ohjekeskuksessa. Muista myös tutustua tämän aloittelijoille tarkoitetun blogisarjan seuraavaan viestiin.
Kirjoittanut: Kristin Sarstedt – Inside AdWords -tiimi
Google Analyticsin etu on, että voit
· nähdä, kuinka ihmiset löysivät sivustosi
· nähdä, miten he siinä liikkuvat
· nähdä, kuinka voit parantaa heidän käyttäjäkokemustaan
· parantaa ROI-prosenttiasi ilmaisten Analytics-raporttien perusteella.
Jos haluat tietää enemmän Google Analyticsistä ja sen toiminnasta, voit katsoa mainostajille tarkoitettuja ilmaisia online tutorial -esittelyitä AdWords-verkko-opetuksessa.
Toivomme, että nämä vinkit ovat hyödyllisiä, kun mainostat AdWordsissa. Lisätietoja ja neuvoja saat AdWords-aloitusoppaasta AdWords-ohjekeskuksessa. Muista myös tutustua tämän aloittelijoille tarkoitetun blogisarjan seuraavaan viestiin.
Kirjoittanut: Kristin Sarstedt – Inside AdWords -tiimi