Tunnisteet: Ilmoitukset

Viime vuoden loppupuolella julkaisimme  päivitetyn avainsanatyökalun beta-version, joka tarjosi sinulle lisää toimintoja ja tehokkaan tavan tunnistaa tiliisi uusia avainsanoja.

Ilmoitimme äskettäin,  että aiomme siirtyä käyttämään tätä päivitettyä avainsanatyökalua. Olemme kohta valmiita siirtymään viimeiseen vaiheeseen.

Elokuun lopun aikana pystyt vielä siirtymään edellisestä avainsanatyökalusta avainsanatyökalun päivitettyyn versioon ja päinvastoin. Sitten poistamme Edellinen käyttöliittymä -linkin, ja voit käyttää ainoastaan päivitettyä avainsanatyökalua. Lähetämme uuden viestin, kun siirtymisvaihe on valmis ja kun päivitetyn avainsanatyökalun beta-vaihe on päättynyt (ja sen nimityksessä ei enää käytetä sanaa "päivitetty").


Päivitettyyn avainsanatyökaluun liittyy useita etuja verrattuna edelliseen työkaluun:

Joustavat hakuvaihtoehdot: voit tehdä hakuja millä tahansa avainsanojen, verkkosivustojen/URL-osoitteiden ja luokkien (jos ne ovat käytettävissä) yhdistelmällä ja saada yhden joukon tuloksia
Avainsanojen tarkentaminen on helppoa: voit suodattaa tulokset sanan tai avainsanan hakutyypin mukaan
Lisäasetukset: voit tarkastella mobiilihakujen tilastotietoja ja käyttää muun muassa paikallisiin hakuihin ja hakuihin ja mainososuuteen perustuvia tietosuodattimia
Negatiivisten avainsanojen lisääminen: Nyt voit helposti lisätä avainsanaideoita negatiivisiksi avainsanoiksi suoraan avainsanaideoiden luettelossa.  Napsauta avainsanaa, valitse negatiivinen avainsana avattavasta valikosta ja tallenna se.





Jatkamme päivitetyn avainsanatyökalun kehittämistä, jotta se olisi entistäkin hyödyllisempi. Kokeile sitä, jos et ole vielä hyödyntänyt sen uutta ulkoasua ja uusia ominaisuuksia. Tarvittaessa voit aina käyttää työkalua kirjautumatta AdWordsiin. Saat kuitenkin parhaat tulokset silloin, kun käytät työkalua tilissäsi. Napsauta  Tilaisuudet-välilehden Avainsanatyökalu-linkkiä.  Saat työkalun käyttöä koskevat tarkat ohjeet käymällä  AdWords-ohjekeskuksessa.