On useita mainosmuotoja joilla voit saada viestisi eteenpäin. Aivan kuten tekstimainokset, joita näytetään Googlen relevanttien hakutulosten rinnalla, tekstimainokset sisältöverkostossa näkyvät siellä, missä sisältöverkon käyttäjät selaavat juuri mainostettaviin tuotteisiin ja palveluihin oleellisesti liittyvää sisältöä. Siksi tekstimainoksen luominen sisältöverkostoa varten toimii aivan samalla tavalla kuin mainoksen luominen Googlen hakua varten.

Voit myös käyttää kuva-ja video-mainoksia Googlen sisältöverkostossa ilman erillisiä mainosten näyttämiskustannuksia. Jos sinulla ei ole kuvamainoksia, Googlen uuden Adwords Display Ad Builderin, eli Näyttömainosten rakennustyökalun avulla voit helposti luoda kuvamainoksia ilmaiseksi.

Googlen sisältöverkosto tarjoaa sinulle joustavuutta kokeilla useita mainosmuotoja, voit keskittyä, niihin jotka toimivat sinun mainonnassasi ja lopettaa käyttämästä mainosmuotoja, jotka eivät tuottaneet toivottuja tuloksia.

1. Sisältöverkosto
2. Mainosten suunnittelun joustavuus



3. Tulosten seuraaminen

Saadaksesi lisätietoja, voit selata asiaan perehdyttäviä sivustojamme, joista voit lukea sisältöverkostosta ja sen eri työkaluista ja ominaisuuksista.

Tutustu myös blogiviestien sarjaamme sisältöverkostoon liittyen.