Mobiililaitteet ovat muuttaneet tapojamme osallistua ympäröivään maailmaan, ja niiden vaikutukset näkyvät niin viestinnässä kuin ostosten tekemisessäkin. Jopa 91 prosenttia älypuhelinten käyttäjistä hakee ideoita puhelimillaan suorittaessaan tiettyä tehtävää1  – vaikkapa valitessaan uusia juoksukenkiä tai etsiessään suklaakakkureseptiä. Verkossa voi olla nykyisin milloin ja missä tahansa, ja siksi odotammekin, että tiedot ovat välittömästi käytettävissä ja hakua vastaavia. Nämä odotukset ovat muuttaneet kuluttajien päätöksentekotapoja ja luoneet suunnattomia mahdollisuuksia markkinoijille.

Keskitymme AdWordsin kehittämiseen, jotta pystyisit vastaamaan nykykuluttajien kiristyviin vaatimuksiin. Innovaatiomme auttavat sinua tavoittamaan kuluttajat ja vaikuttamaan heihin entistä tehokkaammin koko ostosprosessin ajan. Esittelemme uusia tuotteitamme 5. toukokuuta klo 9.30 PT / 12.30 ET. Voit katsoa 45 minuutin mittaisen suoran lähetyksen Inside AdWords -blogissa.

Rekisteröidy suoratoistoon tästä.

Tule mukaan kuulemaan uusista tuotteista, joiden avulla voit
  • luoda asiakkaillesi entistä parempia mobiilikäyttökokemuksia silloin, kun he etsivät tarjoamiasi tuotteita ja palveluita
  • mitata kaikki yrityksesi kannalta merkitykselliset hetket niin online- ja offline-tiloissa kuin eri laitteissa ja kontaktipisteissäkin
  • muokata ja mitoittaa AdWords-toimesi siten, että saat kaiken hyödyn kuluttajien monitahoisesta siirtymisestä laitteiden välillä.
Innovaatiot perustuvat Googlen keräämiin ainutlaatuisiin tietoihin kuluttajien sitoutumisesta teknologiaan sekä asiakaspalautteeseen, jota on saatu niin suurilta kuin pieniltäkin asiakkailta eri puolilta maailmaa. Tervetuloa tutustumaan uusiin AdWords-innovaatioihin!

Rekisteröidy ja tule mukaan 5. toukokuuta. Saat esimakua tulevasta seuraamalla +GoogleAds-sivuamme.

1 Google/Ipsos-kuluttajatutkimus, maaliskuu 2015

Kirjoittaja: Jerry Dischler, tuotehallintajohtaja, AdWords

Lähettäjä: Antti K, Google AdWords