Meillä on ilo esitellä uudet päivitetyt sijaintilaajennukset, joiden avulla yrityksesi sijainnin näyttäminen kaikissa mainoksissa on entistä helpompaa, kun liität Google My Business -tilisi AdWords-tiliisi.

Kuluttajat etsivät verkossa yhä enemmän tietoja paikallisista yrityksistä, kuten ajo-ohjeita, aukioloaikoja sekä tietoja paikallisten yritysten tuotteista ja palveluista.Tutkimusten mukaan 50 % kuluttajista vierailee myymälässä päivän kuluessa siitä, kun he ovat etsineet paikallista tietoa älypuhelimellaan.
Koska ihmiset todennäköisesti vierailevat liikkeessä verkkohaun tulosten perusteella, on tärkeää hyödyntää kaikki mahdollisuudet yritysten sijainnin esittelemiseen. Päivitettyjen sijaintilaajennusten ansiosta voit näyttää myymälöidesi sijainnin kaikissa kampanjoissa. Näin kaikki mainokset sisältävät tärkeimmät paikalliset tiedot juuri oikealla hetkellä.

Monet käyttävät jo paikallisia yritystietoja kampanjatason sijaintilaajennuksissa Google-haun ja Google Mapsin mainoksissa. Nyt sijaintilaajennuksia voidaan käyttää nopeammin ja paremmin tilitasolla. Voit hallita kaikkia yrityksesi osoitteita käyttämällä Google My Business -tiliä (aiemmin Google Places for Business -tili). Liittämällä Google My Business -tilisi AdWords-tiliisi yrityksesi olennaiset sijaintitiedot näytetään automaattisesti kaikissa AdWords-kampanjoissasi.



"Tilitason sijaintilaajennukset säästävät huomattavasti aikaa suurten tilien hallinnassa. Kun myymälöiden sijainnit lisätään yhteen Google My Business -tiliin, joka liitetään sitten AdWordsiin, meidän ei tarvitse päivittää tuntikausia manuaalisesti osoitteita jokaiseen yksittäiseen kampanjaan. Osoitteet ovat myös automaattisesti oikein.Voimme käyttää kaiken säästämämme ajan tehokkuuden parantamiseen."

Emma MacDonald
Director of Search Strategy, Optimedia


Tärkeimmät hyödyt

Skaalautuvuus ja kattavuus: Uuden Google My Business -tilin ansiosta yritystietojen hallinta on helppoa Googlessa ja voit liittää ne AdWordsiin. Aiemmin sijaintilaajennukset oli määritettävä jokaiselle kampanjalle erikseen. Nyt voit määrittää päivitetyt sijaintilaajennukset tilitasolla, ja ne ovat automaattisesti käytössä kaikissa AdWords-tilisi kampanjoissa.

Helpompi optimointi: AdWords-tiliin liitettyjä yritysten sijainteja voidaan käyttää myös aluekohdistuksessa ja hintatarjousten muokkauksessa. Esimerkki: voit kohdistaa mainoksia Yhdysvaltoihin ja tarjota +80 % alueelle, joka on 4 kilometrin säteellä kaikista yritysten sijainneista, jotka liitit. Liittäminen vie vain hetken.


Aloitusopas

  1. Luo Google My Business -tili ja lisää yritysten sijainnit.
Jos omistat yrityksen, jolla on fyysisiä toimipisteitä, eikä sinulla vielä ole Google My Business -tiliä, voit rekisteröityä ilmaiseksi. Google My Business -tilin avulla voit helposti pitää yhteyttä asiakkaisiin, pitää yritystietosi ajan tasalla, lisätä kuvia ja niin edelleen.

  1. Liitä Google My Business -tili AdWordsiin.
Tiliesi liittäminen vie vain hetken ja tämän jälkeen yritystietosi näkyvät mainoksissasi. Kun liität tilisi, kaikissa kampanjoissa käytetään automaattisesti sijaintilaajennuksia. Voit myös muokata päivitettyjä sijaintilaajennuksiasi eri laitteille. Lisätietoja


Muutos on osa laajempaa pyrkimystämme auttaa sinua tavoittamaan asiakkaita entistä paremmin, sillä yhä useammat ihmiset hakevat paikallisia tietoja liikkeellä ollessaan. Jatkamme tilien sijaintilaajennusten kehittämistä ja tavoitteemme on päivittää kaikki AdWords-tilit seuraavien kuukausien aikana.

Lisätietoja päivitetyistä sijaintilaajennuksista on Ohjekeskuksessamme. 


Kirjoittanut:

Aileen Tang, Senior Product Manager, Local Ads


Postaus: Sauli - Inside Adwords -tiimi