Mitä haluat nähdä heti, kun kirjaudut tiliisi? Monet mainostajat ovat kertoneet meille, että he haluavat nähdä tilin tilannekuvan ja yhteenvedon tärkeistä ongelmista, jotka on selvitettävä. Halutut tiedot kuitenkin vaihtelevat: Jotkut mainostajat haluavat tunnistaa nopeasti avainsanat, jotka alittavat ensimmäisen sivun hintatarjousarvion. Toiset saattavat keskittyä kampanjatason tietoihin ennen kuin he tutkivat avainsanojen tilastotietoja tarkemmin tai käyttää kaaviota tunnistaakseen nopeasti merkittävät vaihtelut tehokkuudessa. Lyhyesti sanottuna: ratkaisu on tietojen muokkaaminen!

Tästä syystä esittelimme äskettäin AdWords-etusivu-välilehden uuden version. Kuten aiemminkin, sivulla on yhteenveto tilin ilmoituksista ja kaavio tilin tehokkuudesta, mutta sivua on nyt mahdollista muokata enemmän, jotta voit seurata juuri niitä tilin osia, jotka ovat tärkeimpiä sinulle.


Etusivu-välilehden moduulit perustuvat Kampanjat-välilehdessä luotuihin tallennettuihin suodattimiin. Tällä tavalla pystyt määrittelemään, mitkä tilin tiedot ja osiot haluat tarkistaa heti, kun kirjaudut sisään. Olemme lisänneet joitakin oletussuodattimia, jotta Etusivu-välilehdessä näkyy jotain tietoja, mutta voit poistaa ne ja muokata Etusivu-välilehteä niin paljon kuin haluat. Samat moduulit näkyvät myös AdWords mobiililaitteille -palvelussa, joten pystyt seuraamaan tiliäsi myös silloin, kun olet liikkeellä.

Saat lisätietoja näistä muutoksista sekä tietoja siitä, miten voit hyödyntää Etusivu-välilehteä parhaalla mahdollisella tavalla, käymällä ohjekeskuksessa. Voit käyttää sitä nyt napsauttamalla nykyisellä Tilin tilannekuva -sivulla olevaa Uusi versio -linkkiä (jos sitä ei näy vielä, tarkista tilanne pian). Muista kertoa mielipiteesi meille.


Kirjoittaja: Ali Miller, Business Product Manager