Tänään käsittelemme uutta, suosittua aihetta, joka on erittäin tärkeä, koska se voi vaikuttaa suoraan kampanjasi menestykseen. Voit menettää arvokasta liiketoimintaa jokaisen sellaisen minuutin aikana, jolloin mainoksiasi ei näytetä, joten miten tältä voidaan välttyä?

Hyväksyntään johtavan salaisen reseptin tärkein ainesosa on terve järki. Tuleviin tapahtumiin on ensinnäkin tärkeää varautua etukäteen. Jos sinulla on kiireisiä kampanjoita, joiden täytyy näkyä tiettyinä päivinä, kuten erikoistarjouksia tai kausittaisia kampanjoita, lähetä mainoksesi hyvissä ajoin, koska hyväksyntäprosessissa saattaa olla viiveitä. Muista aina, että keskeytetyissä kampanjoissa olevia mainoksia ei tarkisteta. Jos haluat muokata mainosta, sinun kannattaa luoda uusi mainos ja jatkaa vanhan mainoksen näyttämistä, kunnes uusi on hyväksytty. Tällä tavalla mainoksiasi näytetään aina, koska aina, kun lähetät uusia mainoksia tai teet muutoksia nykyisiin mainoksiin, ne lähetetään automaattisesti uudelleen tarkistettaviksi. Näin ollen, kun mainoksen tila on odottaa tarkistusta, se voidaan näyttää Googlen hakusivuilla, mutta mainostasi ei näytetä hakukumppaneiden tai Display-verkoston sijoitteluissa, ennen kuin olemme tarkistaneet ja hyväksyneet sen.

Salaisen reseptin toinen ainesosa ovat mainostuskäytännöt. Muista säilyttää oikeat mittasuhteet määrän ja laadun suhteen. Muista noudattaa kutakin mainostyyppiä koskevia sääntöjä, jotta voit olla varma siitä, että mainoksesi julkaistaan. Tutustu mainoksen luomiseen liittyviin yleisimpiin virheisiin, niin et tuota pettymystä asiakkaillesi heikkolaatuisilla mainoksilla.

Mainoskäytännöt: älä koskaan käytä isoja kirjaimia väärin ja muista noudattaa kielioppia, oikeinkirjoitusta, välilyöntejä, symboleita ja välimerkkejä koskevia sääntöjä.

KYLLÄ EI



Linkityskäytännöt: varmista aina, että kohde-URL-osoitteesi toimii ja että näytet
tävä verkkotunnus vastaa URL-osoitteen kohdeverkkotunnusta.

Sisältökäytännöt: Muista tarkistaa omaa maatasi koskevat käytännöt, koska käytännöt vaihtelevat maan mukaan. Tarkista etukäteen, onko tuotteesi sallittu vai kielletty maassasi.


KIELLETTY KIELLETTY


Ota huomioon, että nämä säännöt koskevat teksti-, kuva-, video- ja mobiilimainoksia. Tämän lisäksi muihin kuin tekstimainoksiin liittyy lisäkäytäntöjä, joita on noudatettava. Alla on joitain esimerkkejä tärkeimmistä huomioitavista käytännöistä.

Mainoksen on täytettävä valitsemasi kuvakoko kokonaisuudessaan.
Käyttäjän on käynnistettävä hiiren osoittimeen liittyvät tehosteet itse. Mainokset eivät saa simuloida hiiren osoittimen tai tietokoneen toimintoja, kuten esimerkiksi jäljitellä hiirikuvakkeen liikkeitä. Näitä ei pidetä käyttäjän aloittamina hiiren osoittimeen liittyvinä tehosteina.
Kuvamainosten ja niihin liittyvän verkkosivuston sisällön luokituksen on oltava Koko perheelle
Animaation pituus: animoidut mainokset saavat kestää enintään 30 sekuntia (nopeudella 15–20 kuvaa sekunnissa), minkä jälkeen mainosten on pysyttävä staattisina.

Videomainoksen äänikomponentti toistetaan, kun käyttäjä napsauttaa mainosta.
Alkukuvan on oltava 50 kt tai pienempi.
Alkukuvan oltava .JPEG-, .PNG- tai .GIF-muodossa.
Videomainosten alkukuvissa ei sallita animaatioita.
Videomainokset saavat kestää enintään 4 minuuttia. Videomainoksen videokomponentti alkaa pyöriä, kun käyttäjä napsauttaa kuvaa, URL-osoitetta tai toistopainiketta.

Mainosten otsikoissa voi olla enintään 18 merkkiä.
Kuvausrivillä voi olla enintään 18 merkkiä.
Näkyvän URL-osoitteen merkkirajoitus on 20 merkkiä.
Mainokseen sisällytetyn yrityksen nimen täytyy olla yrityksesi tarkka nimi. Jos yrityksesi nimi on lyhennetty, myös lyhenteen on vastattava mainostetun yrityksen nimeä. Yrityksen nimelle varattua kenttää ei saa käyttää lisämainostekstinä.

Viimeinen, mutta ei suinkaan vähäisin, ainesosa on se, että sinun on oltava aina ajan tasalla uusimpien käytäntöpäivitysten suhteen. Ohjekeskuksessa on nyt uusi käytäntöosio, joka helpottaa sinua koskevien päivitysten seuraamista ja jonka avulla voit varmistaa, että päivitykset eivät koskaan jää huomaamatta.

Nyt, kun sinulla on kaikki ainesosat, voit lisätä mukaan luovuutta ja luoda oman menestysreseptin kampanjoitasi varten.