Marraskuussa julkaisimme Mainosten sivustolinkit entistä parempien tulosten saamiseksi tehokkaimmista mainoksista. Sen jälkeen olemme havainneet, että mainostajat ovat hyötyneet Mainosten sivustolinkeistä valtavasti: napsautussuhteet ovat nousseet keskimäärin yli 30 prosenttia. Kesäkuun lopussa julkaisimme uuden yksirivisen muodon, jonka avulla Mainosten sivustolinkeistä voi hyötyä entistä useammassa kampanjassa.  Ominaisuutta voi käyttää nyt myös yleisluonteisissa kampanjoissa, joissa ei käytetä tuotemerkkejä. Käytettäväksi tulee lisäksi mahdollisuus ottaa mainosten sivustolinkit käyttöön missä tahansa kampanjassa. Enää ei siis tarvitse odottaa, että kampanjat hyväksytään ennen Mainosten sivustolinkkien määrittämistä.



Kun käyttäjän hakulauseke vastaa Mainosten sivustolinkkejä käyttävässä kampanjassa olevaa avainsanaa, Google määrittää automaattisesti mainoksen laadun perusteella, voidaanko mainoksessa näyttää sivustolinkkejä ja näytetäänkö kaksi- vai yksirivinen muoto. Uuden yksirivisen muodon lisääminen ei vaikuta mainoksiin, joissa voidaan nykyisin käyttää kaksirivistä muotoa. Muista, että Mainosten sivustolinkit on kampanjatason laajennus,  joten luomiesi linkkien on oltava osuvia kaikissa kampanjan mainoksissa. Mainosten sivustolinkit voi määrittää Kampanja-asetukset-välilehdessä. Se näkyy Näytä lisälinkkejä sivustooni vaihtoehtona Mainoslaajennukset-osiossa. Lisätietoja Mainosten sivustolinkeistä saat tutustumalla usein kysyttyihin kysymyksiin ohjekeskuksessa.

Kirjoittaja: Dan Friedman - Inside AdWords -tiimi