Tarjotaksemme parhaan verkkomarkkinointi-kokemuksen haluamme varmistaa, että ymmärrät, miten jokainen euro, jonka investoit AdWordsiin suoriutuu.

Tänään ilmoitamme joitakin tulevia muutoksia tavassa, jolla yhteistyökumppanimme tarjoavat raportteja ja tietoja AdWordsista asiakkailleen. Jos hallitset AdWords-kampanjoitasi yhdessä toisen yrityksen kanssa, sinun pitäisi pystyä selvittämään, kuinka paljon mainosbudjetistasi (kulut) käytettiin AdWordsiin, kuinka monta kertaa mainoksesi näkyivät (näyttökerrat) ja kuinka monta kertaa käyttäjä napsautti mainoksiasi (napsautukset). Nämä vaatimukset sisältyvät lainmukaisiin ehtoihimme helmikuusta 2011 alkaen.

Lähes kaikki yhteistyökumppanimme tarjoavat nämä perustiedot mainostajille jo nyt, mutta niille, joiden on tarpeen tehdä muutoksia järjestelmiinsä, me tarjoamme kuusi kuukautta aikaa valmistautua näihin uusiin vaatimuksiin. Työskentelemme yhdessä kumppaniemme kanssa ja jaamme lisätietoja vaatimuksista lähikuukausina.

Lisätietoja näistä muutoksista voit lukea AdWords-ohjekeskuksessa.

Kirjoittanut: Jason Shafton & Kirsi – Inside Adwords-tiimi