Kampanjat-välilehden tehokkaat analysointityökalut
maanantaina, helmikuuta 15, 2010
Viime kuukausien aikana olemme esitelleet uusia tapoja analysoida ja ryhmitellä kampanjatietoja. Jatkamme uusien tietotyyppien julkaisemista, mutta haluamme varmistaa, että raporttiohjainten käyttö on helppoa. Siksi olemme luoneet tilisi Kampanjat-välilehteen uuden analysointityökalupalkin. Tämä työkalupalkki yhdistää Suodatus ja näkymät- ja Lisää toimintoja ‑valikoiden tärkeimmät toiminnot. Se näkyy nyt kaikkien tietotaulukoiden yläosassa:
Työkalupalkin avulla voit nopeasti suodattaa tarkasteltavia tietoja tai muokata välilehtien sarakkeita. Saat myös tärkeitä tietoja tehokkuudesta eri verkostoissa tai ajanjaksoista käyttämällä Ryhmittele-vaihtoehtoa:
Työkalupalkissa on myös ohjaimia, joilla voi tuoda näkyviin tai piilottaa keskeytetyt tai poistetut kampanjat ja mainosryhmät:
Toivomme, että uusi työkalupalkki, kuten hakutermit-raportti ja sijoittelun tehokkuusraporttien yhdistäminen Kampanjat-välilehdessä, selkeyttää raportointia ja tehostaa AdWords-tietojen käyttöä sekä mainoskampanjoita entisestään.