Uuden käyttöliittymän torstait: Mainokset-välilehteen tutustuminen
torstaina, elokuuta 06, 2009
Tänään Uuden käyttöliittymän torstaissa käsittelemme AdWordsin Mainokset-välilehteä. Mainokset-välilehdessä voit tarkastella ja muokata kaikkia mainoksiasi sekä tarkistaa niiden tilan ja tehokkuuden. Uudessa AdWords-käyttöliittymässä voit tarkastella yksittäisten mainosryhmien, kokonaisten kampanjoiden tai koko tilisi mainoksia Mainokset-välilehden avulla.
Uudessa käyttöliitymässä voit tehdä muutoksia suoraan taulukkoon, muokata sarakkeita ja suodattaa mainoksesi Mainokset-välilehdessä. Yksi uuteen käyttöliittymään lisäämistämme ominaisuuksista on mahdollisuus nähdä, mitkä mainokset odottavat hyväksymistä. Edellisessä käyttöliittymässä pystyit näkemään vain, mitkä mainokset on hylätty, mutta uusi käyttöliittymä näyttää tarkistusta odottavat tai jo hyväksytyt mainokset. Et joudu enää arvailemaan, onko mainoksesi kelvollinen näytettäväksi Google-verkostossa.
Suodattaminen on nopea keino löytää kaikki mainokset, jotka odottavat tarkistusta. Mene kohtaan Suodatin ja näkymät ja valitse Mainosten suodattaminen. Valitse avattavasta valikosta ensin Hyväksymistila ja sen jälkeen Odottaa-valintaruutu. Valitse Käytä, jolloin taulukko näyttää vain mainokset, jotka odottavat hyväksymistä.

Voit toimia samoin hylättyjen mainosten kanssa. Jos mainoksesi on hylätty, napsauta puhekuplakuvaketta Tila-sarakkeessa ja saat tietää hylkäämisen syyn.
Olemme myös hiljattain lisänneet uuteen käyttöliittymään näyttömainosten rakennustyökalun. Löydät työkalun, kun menet kohtaan Uusi mainos ja valitset Näyttömainosten rakennustyökalun. Jos olet halunnut lisätä kampanjaasi muutakin kuin tekstimainoksia, mutta sinulla ei ole ollut aikaa luoda näyttömainoksia, kannattaa kokeilla näyttömainosten rakennustyökalua.
Toivottavasti Mainokset-välilehdestä on sinulle apua AdWords-kampanjoidesi hallinnassa.
Uudessa käyttöliitymässä voit tehdä muutoksia suoraan taulukkoon, muokata sarakkeita ja suodattaa mainoksesi Mainokset-välilehdessä. Yksi uuteen käyttöliittymään lisäämistämme ominaisuuksista on mahdollisuus nähdä, mitkä mainokset odottavat hyväksymistä. Edellisessä käyttöliittymässä pystyit näkemään vain, mitkä mainokset on hylätty, mutta uusi käyttöliittymä näyttää tarkistusta odottavat tai jo hyväksytyt mainokset. Et joudu enää arvailemaan, onko mainoksesi kelvollinen näytettäväksi Google-verkostossa.
Suodattaminen on nopea keino löytää kaikki mainokset, jotka odottavat tarkistusta. Mene kohtaan Suodatin ja näkymät ja valitse Mainosten suodattaminen. Valitse avattavasta valikosta ensin Hyväksymistila ja sen jälkeen Odottaa-valintaruutu. Valitse Käytä, jolloin taulukko näyttää vain mainokset, jotka odottavat hyväksymistä.

Voit toimia samoin hylättyjen mainosten kanssa. Jos mainoksesi on hylätty, napsauta puhekuplakuvaketta Tila-sarakkeessa ja saat tietää hylkäämisen syyn.

Toivottavasti Mainokset-välilehdestä on sinulle apua AdWords-kampanjoidesi hallinnassa.