Viime kuukausien aikana olemme testanneet uutta AdWords-käyttöliittymää. Uusi käyttöliittymä tekee AdWordsin kampanjanhallinnasta nopeampaa, selkeämpää ja intuitiivisempaa. Sen myötä on helpompaa löytää tärkeimmät avainsanat mainosryhmistä, liikkua tilissä ja muokata sitä nopeasti sekä käyttää raportteja.

Olemme jatkaneet uuden käyttöliittymän kehittämistä betatestaajien palautteen perusteella. Olemme iloisia voidessamme julkaista uuden käyttöliittymän entistä useammalla kielellä, mukaan lukien suomi.

Seuraavassa on joitakin jännittäviä ominaisuuksia, joita olemme testanneet:
  • Tehokkuuskaaviot: Jokaiselta kampanjanhallintasivulta löytyvien muokattujen kaavioiden avulla havaitset helpommin trendit.
  • Tietoja eri mainosryhmistä: Keskity tilisi tehokkaisiin alueisiin nopeammin jokaisella sivulla olevien uusien yhteisnäkymävälilehtien avulla. Voit tarkastella ja muokata kaikkien mainosryhmien avainsanoja, sijoitteluja tai mainoksia yhdessä välilehdessä.
  • Muokkaa heti -ominaisuus: Haluatko muuttaa avainsanaa tai hintatarjousta? Napsauta sitä ja tee muutokset heti lataamatta erillistä sivua.
  • Helpompi sisältöverkoston hallinta: Paranna sisältöverkoston tehokkuutta uudella Verkostot-välilehdellä. Tarkastele mainoksiasi näyttäneiden sijoittelujen tilastoja ja ryhdy toimeen asettamalla yksilöllisiä hintatarjouksia tai poissulkemalla sijoitteluita suoraan raportista.
Muista kuitenkin, että uusi käyttöliittymä ei aiheuta muutoksia mainosten näyttämiseen. Hintatarjoukset, sijoitukset, laatupisteet ja muut mainoksen näyttämiseen liittyvät asiat pysyvät ennallaan uudessa käyttöliittymässä.

Uutta käyttöliittymää kehitetään edelleen, joten kaikkia aiemman verkkokäyttöliittymän ominaisuuksia ei vielä tueta. Tällä hetkellä voit vaihtaa vanhasta käyttöliittymästä uuteen ja päinvastoin, joten voit edelleen käyttää tarvittaessa kaikkia AdWordsin työkaluja ja raportteja.

Saat lisätietoja tutustumalla uuden AdWords-käyttöliittymän verkkosivustoon.