Yksi tärkeimmistä tavoitteistamme uudessa käyttöliittymässä on ollut tehostaa kampanjoiden hallinnointia entisestään. Halusimme tarjota myös muiden Google-tuotteiden etuja, kuten pikanäppäimiä. Voit liikkua tilissäsi nopeasti ilman hiirtä samalla tavalla kuin Gmailissa. Uudessa AdWords-käyttöliittymässä käsiesi ulottuvilla on lukuisia pikanäppäimiä:

Sivustossa liikkuminen

g sitten o: Siirry kaikkiin verkkokampanjoihin
g sitten c: Siirry Kampanjat-välilehteen
g sitten r: Siirry Mainosryhmät-välilehteen
g sitten k: Siirry Avainsanat-välilehteen
g sitten n: Siirry Verkostot-välilehteen
g sitten a: Siirry Mainokset-välilehteen
g sitten s: Siirry Asetukset-välilehteen

Taulukoissa liikkuminen ja toiminnot

j/k: Seuraava/edellinen rivi ensisijaisessa tietotaulukossa
x: Valitse nykyinen rivi (valitse vaihto + x usealle riville)
e: Muokkaa
p: Keskeytä
n: Ota käyttöön
d: Poista
l: Lataa

Mainosryhmien ja avainsanojen muokkaaminen

e: Muokkaa valittuja rivejä
Ctrl + nuolet: Siirry muokattavasta kentästä toiseen
Ctrl + s: Tallenna muutokset
Esc: Peruuta muokkaustila

Jos unohdat pikanäppäimet, löydät ne ohjeet-widgetistä tilin vasemmasta alareunasta.