Monille teistä vuoden viimeinen vuosineljännes on vilkkain ja tärkein kausi, ja tällöin talousanalyysit ovat tärkeämpiä kuin koskaan. Kun loma-liikenne alkaa marraskuussa ja on korkeimmillaan joulukuun alussa, on aika varmistaa, että sivustosi on parhaimmassa kunnossa lomaliikenteen ja tuloksen maksimoimiseksi.

Jotta voimme auttaa sinua paremmin analysoimaan kampanjasi tehokkuuden, optimoimaan Internet-sivustosi ja ajamaan vielä enemmän liikennettä sivustollesi tänä ratkaisevana ajankohtana, haluamme antaa sinulle joitakin vinkkejä ja työkaluja parantamaan mainoksesi tehokkuutta.

Käytä Analyticsin Ohjausvisualisointi-raporttia parantaaksesi tuloksia
  • Opi, kuinka moni käyttäjä poistuu sivustoltasi ja missä vaiheessa ostosprosessia tämä tapahtuu
  • Sitten voit parantaa sivua, jolta suurin osa mahdollisista ostajista poistuu sivustoltasi
  • Web-sivuston optimoija, joka on maksuton työkalumme, on erinomainen tapa parantaa näitä sivuja
Kohdista AdWords-kampanjasi alueittain Analyticsin avulla
  1. Selvitä, missä kannattavimmat asiakkaasi ovat Analyticsistä löytyvän Kartan peittokuvan avulla.
  2. Tavoitteen tulosprosentit -tilastojen avulla, jotka löydät Tavoitteen tulos -välilehden alta, saat selville, millä alueella tuotettasi/palveluasi ostetaan eniten.
  3. Näiden tietojen avulla voit muokata mainoskampanjoitasi alueille, joissa mainoksesi on tehokkain.
Toivomme, että nämä vihjeet auttavat sinua tehostamaan lomakauden myyntiäsi!