Vihjeitä ja työkaluja lomamyynnin maksimointiin
torstaina, marraskuuta 27, 2008

Jotta voimme auttaa sinua paremmin analysoimaan kampanjasi tehokkuuden, optimoimaan Internet-sivustosi ja ajamaan vielä enemmän liikennettä sivustollesi tänä ratkaisevana ajankohtana, haluamme antaa sinulle joitakin vinkkejä ja työkaluja parantamaan mainoksesi tehokkuutta.
Käytä Analyticsin Ohjausvisualisointi-raporttia parantaaksesi tuloksia
- Opi, kuinka moni käyttäjä poistuu sivustoltasi ja missä vaiheessa ostosprosessia tämä tapahtuu
- Sitten voit parantaa sivua, jolta suurin osa mahdollisista ostajista poistuu sivustoltasi
- Web-sivuston optimoija, joka on maksuton työkalumme, on erinomainen tapa parantaa näitä sivuja
- Selvitä, missä kannattavimmat asiakkaasi ovat Analyticsistä löytyvän Kartan peittokuvan avulla.
- Tavoitteen tulosprosentit -tilastojen avulla, jotka löydät Tavoitteen tulos -välilehden alta, saat selville, millä alueella tuotettasi/palveluasi ostetaan eniten.
- Näiden tietojen avulla voit muokata mainoskampanjoitasi alueille, joissa mainoksesi on tehokkain.