Sisältöverkosto tarjoaa sinulle mahdollisuuden parantaa investointisi tuottoprosenttia!

Me täällä Googlella haluamme varmistaa, että mainostajamme saavat kaiken mahdollisen hyödyn AdWords-kampanjoistaan. Siksi suositelemme mainostajiamme kokeilemaan Googlen sisältöverkostoa, joka tukee mainosmuotona hakukampanjoita.
  • Voit tavoittaa 57 % suomalaisista internetin käyttäjistä sisältöverkoston kautta, ja löydät sieltä tunnettuja brändejä ja laadukkaita niche-sivustoja.
  • Tiesitkö, että CPC (napsautuskohtainen hinta) on keskimäärin 30% halvempi sisältöverkostossa verrattuna hakuun?
  • 47 % mainostajistamme saavuttaa alhaisemman tai yhtä hyvän CPA-hinnan (toimintokohtainen maksu) sisältöverkostossa kuin haussa.

Kuinka kohdistaa mainontaa sisältöverkostoon?

Tarjoamme käyttöösi kolme kohdistamistapaa sekä useita mainosformaatteja.
Näin se toimii:


Lisätietoja kohdistamisesta löydät Tukikeskuksestamme.

Kolme vinkkiä sisältömainostamisen aloittamiseen:
  1. Liity sisältöverkostoon
  2. Luo erillinen sisältökampanja hakukampanjasi tueksi
  3. Valitse avainsanoiksesi mainosryhmäsi teemaan sopivia sanoja – sisältöverkostossa vähemmän on enemmän! Listätietoja löydät Tukikeskuksesta.
Päivitys:

Olemme lisänneet esimerkkejä Google-sisältöverkoston kumppanisivustoista.