Joulu on tulossa! Me täällä Googlella olemme innoissamme joulun lähestymisestä! Onko yrityksesi valmistautunut joulun tuloon AdWordsin osalta?

Olemme laatineet joitakin hyödyllisiä vinkkejä joulua varten joista saattaa olla apua mainonnassasi.

Kahdeksan AdWords-vinkkiä jouluun!
  • Käytä niin haku- kuin sisältöverkostoa tehostaaksesi mainontaasi. Näin käyttäjät voivat löytää inspiraatiota jouluostoksille koko verkon laajudelta
  • Suunnittele budjettisi hyvin. Liikenne kasvaa marras- ja joulukuussa joten varmista, että mainoksesi näkyminen ei keskeydy liian aikaisin
  • Ole valmis nostamaan CPC- hintaa. Kilpailu suosituimmista avainsanoista tiivistyy, joten jos haluat hyvän näkyvyyden, tulee sinun olla valmis nostamaan hintatarjouksiasi
  • Luo erillinen joulukampanja, jossa korostat joulun hittituotteita tai erityistarjouksia
  • Korosta joulu-teemaa myös mainostekstissä. Esim. ”Joululahjat kätevästi kotiin toimitettuna”
  • Luo mainospaikkaan kohdistettu kamppanja varmistaaksesi, että mainoksesi näkyvät olennaisilla sisältöverkoston sivuilta
  • Ota joulu huomioon myös tulosseurannassa. Jos joulua varten on oma kohde-URL-sivu, varmista, että seurantakoodi on asennettu oikein
  • Varmista, että kaikki tärkeimmät tuotteet löytyvät avainsanaluottelosta
Hyvää joulun odotusta!