Hei ja tervetuloa Adwords-blogiin!

Päivittäin saamme kuulla huonoja uutisia taloudesta sekä kotimaisilta että ulkomaisilta yrityksiltä. Eräs asia on kuitenkin toisin kuin edellisinä kertoina, kun talous on hidastunut. 90-luvun alussa, kun edellisen kerran meillä koettiin hitaamman talouskasvun aikaa, ei Internetiä ollut vielä olemassa. Tänään kaikki suomalaiset kuluttajat ovat netissä. Tämä on johtanut siihen, että netistä etsitään erittäin paljon tietoa tueksi, jotta ymmärtäisimme paremmin uutisia ja omaa tilannettamme. Hyvänä esimerkkinä tästä on hakuvolyymit sanoille yt-neuvottelu ja talletussuoja Google Insights for Search-tilastoissa. Saman aikaisesti kuluttajat ovat yhä hintatietoisempia ja etsivät tietoa sekä tuotteista että yrityksistä. Muun muassa sähköinen kauppa kasvaa tällä hetkellä merkittävästi. Onko teidän yritys varmistanut näkyvyyden ja löydettävyyden verkossa?

Tämän blogin tarkoituksena on jakaa tietoa ja parantaa teidän verkkokampanjoiden tehoa. Pyrimme päivittämään tätä blogia viikoittain ja lisäämään sinne mielenkiintoisia uutuuksia sekä myöskin vastaamaan täällä yleisimpiin AdWordsiin liittyviin kysymyksiin. Mielellämme kuulemme myös teiltä palautetta, jotta voimme kehittää blogia edelleen.

Joulukauppa on vähitellen pääsemässä vauhtiin. Verkon rooli kaikissa ostoksissa tulee olemaan suurempi kuin koskaan aikaisemmin. Nyt on aika varmistaa menestys myös tässä taloudellisesti vaikeassa tilanteessa!

Ystävällisin terveisin
Petri Kokko
Country Manager
Google Finland