Google Partner -erikoisalat

photo.pngYouTube-icon-full_color.pngGDN_icon_for_deck.pnglogo_shopping_color_2x_web_48dp.png
 
Googlen toimistoille suunnattu Partners -kumppanuusohjelma uudistuu siten, että kumppani voi nyt lisätä tunnukseensa myös ne osa-alueet, joihin on erikoistunut. Erikoisalojen avulla asiakkaat löytävät helpommin tiettyyn AdWordsin osa-alueeseen erikoistuneen toimiston. Niiden avulla erikoistuneet toimistot voivat myös profiloitua paremmin ja tuoda paremmin esiin osaamistaan ja ammattitaitoaan.

Olemassa olevat Partner-kumppanit voivat lisätä erikoisalan tunnukseensa, jos heillä on vähintään yksi sertifioitu henkilöjäsen ja he ovat johdonmukaisesti saavuttaneet hyviä tuloksia erikoisalaan liittyvissä kampanjoissa.

Partner-kumppanit voivat jatkossa erikoistua AdWordsin viidellä eri osa-alueella:

        ● Haku
        ● Mobiili
        ● Video
        ● Display
        ● Shopping

Google Partners -kumppanuusohjelman tarkoitus on auttaa yrityksiä löytämään online-mainonnan ammattilaiset ja asiantuntijayritykset. Google Partner -tunnuksen saa täyttämällä vaaditut kriteerit toiminnan laadussa, asiakastyytyväisyydessä ja tuoteosaamisessa.

Premier Google Partner -tunnus



Google Partner -erikoisalojen lisäksi ohjelma uudistuu uudella Premier Google Partner ‑tunnuksella. Uusi tunnus on suunnattu Partner-kumppaneille, jotka hallinnoivat suuria määriä Google-mainoskampanjoita ja saavuttavat asiakkailleen selkeitä tuloksia. Premier Partner ‑kumppanien sertifiointiehdot ovat tavallista Partners-ohjelmaa tiukemmat. Vastineeksi Google tarjoaa toimistoille kattavampia tukipalveluita.

Uudistusten myötä asiakasyritysten toivotaan löytävän oikean Partner-kumppanin entistä helpommin ja että Partner-kumppanit voivat tuoda paremmin esiin erityisosaamistaan. Lisätietoja uusista ominaisuuksista löytyy uudelta Google Partners ‑kotisivulta.

Lisätietoja: Yacine Samb, Product Marketing Manager, Google Partners, Northern Europe