Olipa kyseessä sitten tilin tehokkuuden laaja-alainen seuranta tai muutosten tekeminen usean tilin kampanjoihin, hallinnoijan tilien avulla monet vaativat AdWords-mainostajat saavat aiempaa enemmän aikaan entistä lyhyemmässä ajassa. Jotta saat entistä hyödyllisempiä raportteja ja voit skaalata uudelleenmarkkinointitoimiasi tarpeen mukaan, julkaisemme nyt kaksi uutta hallinnoijan tileille tehtyä parannusta: Google Analytics -tilin linkityksen sekä uudelleenmarkkinointitagien ja -luetteloiden jakamisen.

Tiedot kätevästi käytettävissä yhdellä linkityksellä

Voit nyt linkittää Google Analytics- tai Google Analytics Premium -tilisi suoraan AdWordsin hallinnoijan tilillesi käyttämällä AdWordsin Tilin asetukset -kohdan uutta ohjattua määritystoimintoa. Tämä tekee tilien linkittämisestä helppoa, eikä jokaista Google Analytics- ja AdWords-tiliä enää tarvitse linkittää erikseen.


Kun nyt tuot tavoitteitasi, verkkosivustosi tietoja, uudelleenmarkkinointiluetteloita tai muita tietoja Google Analyticsista, sinun tarvitsee tehdä se vain kerran. Jos taas lisäät uuden AdWords-tilin hallinnoijan tilillesi, se linkitetään automaattisesti samojen Analytics-sivustojen kanssa.

Näiden parannusten ansiosta säästät aikaa ja voit keskittyä kampanjoidesi optimointiin. Lisätietoja Google Analytics -tilin linkittämisestä hallinnoijan tilille on AdWords-ohjekeskuksessa.

Uudelleenmarkkinointistrategian skaalaaminen
Useat mainostajat ovat saavuttaneet erinomaisia tuloksia uusasiakashankinnassa ja vanhojen asiakkaiden tavoittamisessa käyttämällä Display-verkoston uudelleenmarkkinointia, hakumainosten uudelleenmarkkinointiluetteloita ja samankaltaisia yleisöjä. Näiden toimien skaalaaminen on nyt entistä helpompaa kaikilla hallinnoimillasi AdWords-tileillä, sillä voit luoda ja jakaa uudelleenmarkkinointiluetteloita suoraan hallinnoijan tilisi uudesta Yleisöt-näkymästä. Tämä koskee myös Google Analyticsista tai asiakaskohdistuksesta tuotuja luetteloita.

Voit luoda uudelleenmarkkinointiluetteloita myös hallinnoijatason uudelleenmarkkinointitagin avulla ja käyttää kyseisiä luetteloita tämän jälkeen kaikilla hallinnoiduilla tileilläsi. Näin sinun ei tarvitse lisätä verkkosivustollesi uusia tageja ja hallinnoida jokaisella AdWords-tilillä useita luetteloita. Jos jollakin hallinnoidulla tililläsi on omia luetteloita, ne voidaan ottaa käyttöön myös muilla hallinnoiduilla tileilläsi.

Näiden parannusten ansiosta pääset toteuttamaan uudelleenmarkkinointistrategiaasi entistä helpommin ja nopeammin. Lisätietoja uudelleenmarkkinointitagien ja -luetteloiden jakamisesta on AdWords-ohjekeskuksessa.

Kirjoittaja: Vishal Goenka, vanhempi tuotepäällikkö, AdWords
Posted by Marcus Holgersson, Google AdWords