Takaisin ollaan! Uusi viikko ja uudet kujeet. Toivottavasti pidätte uutiskirjeestämme - kaikki kysymykset tai kommentit aiheisiimme liittyen ovat aina tervetulleita.

Viikon käytäntö

Viikon käytäntö -sarja jatkuu tällä viikolla TrueView -käytännöllä, sillä voimme innolla kertoa että videokampanjat ovat nyt osa tavallista AdWords -käyttöliittymää! Tärkeintä on huomata, että kaikkien videomainosten tulee olla koko perheelle soveltuvia, muutoin emme voi näyttää niitä. Tarkista tämä ja kaikki muut videomainosten vaatimukset tästä artikkelista.

Viikon video

Tulosseuranta 2.0 - Suomeksi Hermannin kanssa

Tässä Hangoutissa Hermanni kertoo meille Tulosseuranta 2.0:sta ja kuinka se voi auttaa sinua mittaamaan kampanjoidesi tuloksia. Me näytämme, kuinka kaikki on seurattavissa ja kuinka helppoa tulosten seuraaminen on. Voit esittää kysymyksiä jo nyt tai vaihtoehtoisesti suorassa lähetyksessä ensi perjantaina.

Ilmoittaudu mukaan!

Hauska fakta

Googlella uskomme että on tärkeää rakentaa siltoja, niin yksityis- kuin työelämässä. Tässä kuvassa näkyy yksi Dublinin toimiston silloista, joka yhdistää eri tiimimme yhteen tehden toimistostamme entistäkin eloisamman.



Yhtälailla tiedämme, että kun yrityksesi näkyy Googlessa, saat enemmän asiakkaita. Google My Business yhdistää sinut suoraan asiakkaisiisi, etsivät he yritystäsi sitten Haun, Mapsin tai Google+:n kautta. Suosittelemme luomaan Google+ -profiilin yksityiskäyttöä varten.

Kirjoittaja - Marcus Holgersson, Google AdWords
Kääntäjä - Sonja Horelli, Google AdWords