Muutama kuukausi sitten julkistimme mainosmuokkaajat – työkalun, jolla voit optimoida mainostekstiä ja saada yhteyden asiakkaisiin reaaliajassa. Samalla otettiin käyttöön sarja tehokäyttäjän työkaluja, jotka on suunniteltu yksinkertaistamaan kampanjanhallintaa ja käsittelemään yritysten keskeisiä tilastoja laajassa mittakaavassa.

Juhlapyhien lähestyessä mainostajat haluavat varmistaa, että heidän kampanjansa menestyvät. Tällöin on entistä tärkeämpää hallinnoida päivityksiä, joiden ajoitus on tärkeää, ja tehdä muutokset kampanjoihin nopeasti ja tehokkaasti.

Tässä kuussa keskitymme skaalautuvaan ja tehokkaaseen työnkulun hallintaan AdWordsissa. Tavoitteenamme on auttaa sinua löytämään aikaa säästäviä tapoja hallinnoida näitä tehtäviä laajassa mittakaavassa yksinkertaisten ja AdWordsiin sisältyvien työnkulkujen avulla, jotta voit keskittyä ydinliiketoimintaasi.

Työnkulkutyökalumme voidaan jakaa seuraavaan kolmeen ydinalueeseen:

1. Joukkomuokkaus suoraan AdWordsissa
Mainostajien on hallinnoitava useita kampanjan tehtäviä tehokkaammin suoraan AdWords-käyttöliittymässä. Olemme lisänneet uusia työkaluja asetusten ja laajennusten muokkaamiseksi joukoittain kaikissa kampanjoissa ja mainosryhmissä. Voit esimerkiksi muokata aluekohdistuksen tai mainosten vuorottelun asetuksia useissa kampanjoissa tai päivittää mainoslaajennuksia, kuten sivustolinkkejä, huomiotekstejä ja sovelluksia, uusimpien juhlapyhätarjousten mainostamiseksi sadoissa mainosryhmissäsi vain muutamalla klikkauksella.

                

Useiden sivustolinkkien muuttaminen +Laajennukset-välilehden Muokkaa-valikon avulla

CarsDirect.com pystyi lisäämään sivustolinkit kaikkiin tileihinsä uusien joukkomuokkausominaisuuksien avulla, minkä jälkeen klikkausprosentti kasvoi 13 prosenttia ja klikkauskohtainen hinta laski 6 prosenttia. Allison Query CarsDirectiltä kertoo: "Mainoslaajennusten joukkomuokkausominaisuus on ollut ratkaisevassa asemassa pyrkiessämme säilyttämään kilpailuasemamme hakutuloksissa. Ominaisuus on lyhentänyt työaikamme tunneista minuutteihin."

Työn skaalaamisessa voit hyödyntää myös nykyisiä AdWordsin tukemia joukkomuokkaustyönkulkuja. Säästä aikaa nykyisten avainsanaluettelojen, mainosten ja mainosryhmien kopioimisessa nopeasti uusiin kampanjoihisi kopiointi- ja liittämisominaisuuden avulla. 

2. Entistä paremmat työkalut muutosten joukkolataukseen
Mainostajat tarvitsevat entistä helpompia tapoja tehdä nopeita muutoksia laskentataulukoihin offline-tilassa ja ottaa muutokset käyttöön suoraan AdWordsissa, silloin kun he tarvitsevat niitä. Joukkolatauksiin liittyviä parannuksia ovat muiden muassa intuitiiviset laskentataulukkomuodot, kontekstiin liittyvät vaihtoehdot ladata muutokset suoraan haluttuihin kampanjoihin ja mainosryhmiin sekä mahdollisuus esikatsella päivityksiä ja tarkistaa ne mahdollisten virheiden varalta ennen niiden viemistä. Nyt voit ladata nopeasti uusia kausikohtaisia avainsanoja mainosryhmiisi, päivittää useiden kampanjoiden budjetit ja viedä muutokset luottavaisesti, koska voit esikatsella ne ennen niiden viemistä.


                   

Laskentataulukkomuokkausten tarkistaminen esikatselutyökalulla ennen niiden käyttöön ottamista kampanjoissa

3. Kehittyneitä työkaluja tarkemmin räätälöityihin muutoksiin kaikissa tileissä
Aiemmin tänä vuonna julkaisimme AdWords-ohjelmat Omaa asiakaskeskusta varten. Sen avulla mainostajat, joilla on monimutkaisia muokkaustarpeita, voivat tehdä räätälöityjä muutoksia useissa tileissä kerralla. Voit tehdä useita tilejä koskevia muutoksia, luoda räätälöityjä raportteja, lähettää automaattisia sähköposteja ja jopa poimia tietoja Google-laskentataulukoista ja lisätä tietoja niihin käyttämällä yksinkertaista JavaScript-koodia. Lisätietoja.

Monet toimistot käyttävät AdWords-ohjelmia Omaa asiakaskeskusta varten räätälöityjen mainostekstimuutosten toteuttamiseksi useissa asiakkaiden tileissä kerralla, ajan säästämiseksi, osuvuuden tehostamiseksi ja mainoksen tehokkuuden parantamiseksi. iProspect käyttää AdWords-ohjelmia sivustolinkkien lisäämiseksi dynaamisesti Cleartripsin mainosyksiköihin ja aloitussivujen muuttamiseksi lennossa. Tämän johdosta klikkausprosentti on kasvanut 34 prosenttia ja hankintahinta on laskenut 24 prosenttia. Performics käyttää AdWords-ohjelmia Omaa asiakaskeskusta varten mainoksen parametrien päivittämiseen reaaliaikaisilla alennuksilla asiakkaidensa kaikissa tileissä. Käyttämällä Oma asiakaskeskus -ohjelmia MonShowroomissa Performics lyhensi työnkulkuun kuluvaa aikaa 60 prosenttia.

Tässä on vain joitakin työkaluistamme, joiden avulla voit reagoida entistä nopeammin ja tehdä laajan mittakaavan muutoksia koko AdWordsissa. Pysy kuulolla, kun kehitämme AdWords Editoria edelleen – se on toinen tärkeä työkalu, jonka avulla voit tehdä monimutkaisia laajan mittakaavan muutoksia. Uusia päivityksiä on tulossa lähiaikoina!

Tutustu Hangout on Airiin tiistaina 4.11. klo 9.30 PST / 12.30 EST, niin saat lisätietoja siitä, miten voit hyödyntää näitä työkaluja kampanjoissasi.

Lähettäjä: Ali Miller, tuotepäällikkö, AdWords
Postat av Marcus Holgersson, Google AdWords