Oletko joskus toivonut, että voisit käyttää automaattisia hintatarjouksia yhdessä kampanjasi osassa ja manuaalisia avainsanan hintatarjouksia toisessa? Entä haluaisitko käyttää samaa hintatarjousstrategiaa tietyissä avainsanoissa, jotka ovat eri kampanjoihissa? Nyt nämä toiminnot ovat mahdollisia, kun otat käyttöön joustavat hintatarjousstrategiat seuraavan parin viikon aikana tehostettuun kampanjaan päivittämisen yhteydessä. Joustavat hintatarjousstrategiat tukevat useiden strategioiden käyttöä samassa kampanjassa ja saman strategian käyttöä eri kampanjoissa. Näin sinulla on vapaus valita sopiva hintatarjousstrategia tilisi rakenteesta riippumatta.

Uudet, joustavat hintatarjousstrategiat: toiminta ja hallinta Joustavat hintatarjousstrategiat ovat käytettävissä jaetussa kirjastossa (katso seuraava kuva). Kun olet luonut joustavan hintatarjousstrategian, voit kohdistaa sen tiettyihin avainsanoihin, mainosryhmiin ja kampanjoihin sekä seurata strategian tehokkuutta.

Seuraavassa on lisätietoja kunkin joustavan hintatarjousstrategian toiminnasta ja käytöstä:


Tietyt hintatarjousstrategiat tukevat reaaliaikaista tiedonhakua huutokaupan aikana. Esimerkiksi laitteen ja sijainnin tiedot sekä muut kontekstisignaalit auttavat sinua muokkaamaan hintatarjouksiasi mainostesi ennakoidun tehokkuuden mukaan. Tätä ominaisuutta hyödyntämällä voit yltää entistä parempiin tuloksiin. Reaaliaikaista tiedonhakua käytetään tällä hetkellä hankintakohtaisissa hintatavoitteissa ja tehostetuissa klikkauskohtaisissa hinnoissa, ja sitä laajennetaan jatkossa kattamaan myös muut hintatarjousstrategiat.

Joustavien hintatarjousstrategioiden muokkaaminen
Joustavien hintatarjousstrategioiden avulla voit kohdistaa saman hintatarjousstrategian eri kampanjoiden avainsanoihin ja testata useita hintatarjousstrategioita samassa kampanjassa. Oletetaan esimerkkinä, että johdat verkon turvapalveluja tarjoavaa konsultointiyritystä. Pyrit lisäämään yrityksesi näkyvyyttä käyttämällä kampanjoissasi sellaisia avainsanoja kuin "verkon turvallisuus". Varmistaaksesi optimaalisen sijainnin voit kohdistaa Kohdesijainti hakusivulla -hintatarjousstrategian näihin avainsanoihin riippumatta niiden sijainnista tilissäsi. Oletetaan seuraavaksi, että toisessa kampanjassasi tähdätään lähinnä viittausten saamiseen ja käytetään sellaisia avainsanoja kuin ”DMZ turvallisuuden tarkistus”. Kampanjassa käytetään myös tietoisuutta parantavia avainsanoja, kuten yhdistelmää ”suojauksen parhaat käytännöt”. Tässä kampanjassa voit käyttää Hankintakohtainen hintatarjoustavoite -hintatarjousstrategiaa viittauksia hankkivien mainosryhmien luomiseen ja Kohdesijainti hakusivulla -strategiaa tietoisuutta parantavissa avainsanoissa.

Saat lisätietoja joustavista hintatarjousstrategioista ohjekeskuksestamme. Kuten kaikkien automaattisten toimintojen kohdalla, sinun on ajoittain hyvä tarkistaa hintatarjousstrategioittesi tehokkuus suhteessa mainontatavoitteisiisi.

Uusien ominaisuuksien, kuten joustavien hintatarjousstrategioiden ja tuloksenoptimointityökalun useita/klikkaus-tulosten tuen, lisäksi olemme kehittämässä myös muita optimointiominaisuuksia. Ne auttavat sinua saavuttamaan mainontaan liittyvät päämääräsi, kuten mainontakuluille asettamasi tuottotavoitteet. Kerro, mitä mieltä olet näistä uusista, joustavista hintatarjousstrategioista lähettämällä meille kommentti Ads Google+ -sivulla. Pysy kuulolla uutuuksista!

Kirjoittanut: Andrea Cohan, markkinoinnin tuotejohtaja, AdWords