Tehostettujen kampanjoiden avulla tavoitat ihmiset osuvilla mainoksilla, jotka perustuvat esimerkiksi sijaintiin, kellonaikaan ja laitetyyppiin. Sinun ei tarvitse luoda ja hallinnoida useita erillisiä kampanjoita. Useimmille mainostajille päivitys sisältää 3 vaihetta. Mainostajat ovat jo nyt päivittäneet yli 1,5 miljoonaa kampanjaa, ja tulokset ovat olleet erinomaisia.

Uusi päivityskeskus
Tänään julkaistu uusi päivityskeskus helpottaa päivittämistä, jos mainostajalla on useita kampanjoita. Päivityskeskuksen ansiosta useita kampanoita voidaan päivittää kerralla ja kampanjoita voidaan yhdistää vain muutamalla klikkauksella. Päivityskeskus otetaan lähiviikkoina käyttöön kaikissa tileissä. Voit ottaa päivityskeskuksen käyttöön vasemman paneelin Kampanjat-välilehdessä. Lisätietoja.

Päivityskeskuksen käytön aloittaminen 


Päivityskeskusta voidaan käyttää kahdella tavalla.

1. Joukkopäivitys
Tällä tavalla voit päivittää nopeasti useita kampanjoita, joita ei tarvitse yhdistää. Yksittäisen kampanjan päivityksen sijaan voit valita useita kampanjoita ja muokata mobiililaitteen hintatarjouksia, tarkastella liikennearvioita ja tehdä päivityksiä muutamalla klikkauksella.

 2. Yhdistäminen ja päivittäminen
Jos sinulla on vain haku- tai haku- ja näyttömainoskampanjoita, joissa on käytetty samankaltaisia avainsanoja ja sijaintikohdistuksia, päivityskeskus tunnistaa ne automaattisesti kampanjoiksi, jotka voidaan yhdistää. Voit esikatsella ja muokata yhdistetyn kampanjan ehdotettuja kampanja-asetuksia, mainosryhmiä ja laajennuksia. Mainosryhmät ja budjetit yhdistetään oletusarvoisesti. Ensisijaisen kampanjan muut kampanjatason asetukset ja laajennukset ohittavat toissijaisen kampanjan vastaavat ominaisuudet.

Yhdistetyn kampanjan asetusten taulukkonäkymä


Kun olet luonut uusia tehostettuja kampanjoita, suosittelemme päivittämään laajennukset, jotta ne ovat joustavampia ja osuvampia ja jotta niiden hallinta on helpompaa. Haluat ehkä palauttaa joitakin toissijaisen kampanjan tärkeitä avainsanoja, negatiivisia avainsanoja tai sijaintikohdistuksia, jotka poistettiin yhdistämisen yhteydessä. Vain Display-verkoston kampanjoita ei ehkä kannata yhdistää. Suosittelemme niiden päivittämistä erikseen.

Päivitystyökalulla ei voi yhdistää kuvamainoksia, yleisöön kohdistuksen kriteereitä eikä muita Display-kampanjoille tyypillisiä kampanjan osia. Päivityskeskuksen edistyneiden ominaisuuksien avulla voit tarkastella kaikkia tilisi kampanjoita kerralla ja hallinnoida kampanjoita joustavammin ja vapaammin, jos sinulla on jo vakiintuneet toimintaperiaatteet kampanjoiden yhdistämiseen ja päivitykseen.

Muistutukset
Kaikki kampanjat päivitetään tehostetuiksi kampanjoiksi 22. heinäkuuta 2013 alkaen. Kun olet ottanut tehostetut kampanjat käyttöön, lähetä meille palautetta käyttökokemuksistasi palautelomakkeella

Lisätietoja tehostetuiksi kampanjoiksi päivityksestä ja päivityskeskuksesta saat osallistumalla Opi Googlen kanssa -verkkoseminaariin tänään kello 10.00 Tyynenmeren aikaa.

Kirjoittaja: Neil Inala, tuotepäällikkö, AdWords