Julkaisimme jokin aika sitten asiayhteysmoottorimme merkittävimmän parannuksen eli mahdollisuuden optimoida Google Display -verkoston kampanjat avainsanatasolla käyttämällä seuraavan sukupolven avainsanan asiayhteyteen kohdistusta. Uusien ohjaimien avulla mainostajat voivat hienosäätää kampanjan tehokkuutta kokonaan uudella tasolla (aivan kuin siirtyisi tavallisesta moottorista 6-vaihteiseen kilpa-autoon). Jos mainostaja haluaa käyttää kampanjoissa automaattiohjausta ja antaa Googlen tekniikan tehdä raskaan työn, automaattiset optimointityökalumme voivat maksimoida Google Display -verkoston kampanjoiden tehokkuuden ja säästää samalla arvokasta aikaa ja vaivaa. Mainostajat voivat saavuttaa sijoitetun pääoman tuottoprosenttia koskevat tavoitteensa vaivattomasti muokkaamalla hintatarjouksia tuloksenoptimointityökalulla ja tehostetulla napsautuskohtaisella hinnalla ja etsimällä optimaaliset sijoittelut verkostosta Display-verkoston kampanjan optimoinnilla.

Google Display -verkoston automaattiohjaus – Display-verkoston kampanjan optimointi 
Display-verkoston kampanjan optimointi julkaistiin 2010 rajoitettuna beta-versiona. Siitä on sittemmin tullut yksi suosituimmista automatisointityökaluistamme suurten mainostajien ja paljon liikennettä saavien kampanjoiden yhteydessä. Täysin automatisoitujen kohdistuksen ja hinnoittelun lisäksi työkalu etsii lisää tuloksia laajasta AdSense-julkaisijaverkostosta erilaisten signaalien, kuten asiayhteyden ja aihepiirien, avulla halutun hankintakohtaisen hinnan puitteissa. Katso miten se toimii.

Kuten viime syksynä korostimme, mainostajat ovat käyttäneet Display-verkoston kampanjan optimointia erittäin menestyksekkäästi. Viime aikoina työkalu on auttanut Dale Carnegie Trainingia laajentamaan verkkokattavuutta yli 85 maassa ilman suurta manuaalista työtä. Kun Display-verkoston kampanjan optimointi oli otettu käyttöön kahdessa kampanjassa, niiden tulokset lisääntyivät 308 % ja 101 % vain kuuden kuukauden aikana, vaikka viittauskohtainen hinta pysyi vakaana.

Nyt kaikkien käytettävissä
Ilmoitamme nyt laajemman käyttöönoton ja huomattavasti parannetun moottorin myötä, että Display-verkoston kampanjan optimointi ei enää ole beta-vaiheessa, vaan se on kaikkien mainostajien käytettävissä AdWordsin kautta. Aiemmin vain suuret mainostajat, jotka saivat erittäin paljon tuloksia (150 kuukaudessa), pääsivät käyttämään tätä tehokasta työkalua. Uudessa ja entistä paremmassa Display-verkoston kampanjan optimoinnissa on nyt sama tulosvaatimus (15 kuukaudessa) kuin tuloksenoptimointityökalussa. Voit siis ottaa Display-verkoston kampanjan optimoinnin käyttöön missä tahansa kampanjassa, jossa tuloksenoptimointityökalu on käytössä. Voit saada entistä enemmän tuloksia.

Aloita nyt.
Tästä päivästä lähtien Display-verkoston kampanjan optimointi on helppo määrittää kampanjoille AdWordsissa. Lisätietoja Display-verkoston kampanjan optimoinnin määrittämisestä kampanjoille on AdWords-ohjekeskuksen vaiheittaisessa oppaassa.



Kirjoittaja: Inside AdWords-tiimi