Google Display -verkoston kuva- ja videomainokset voivat vaikuttaa merkittävästi verkkomarkkinointikampanjoiden menestymiseen. Kyseiset mainokset välittävät viestisi houkuttelevilla ja muistettavilla tavoilla ja ne houkuttelevat katsojia ostamaan.

Katso esimerkkejä kuvamainosten mahdollisuuksista:


AdWordsin näyttömainosten rakennustyökalulla voit luoda helposti kuva- ja videomainoksia ilmaiseksi. Sen avulla voit myös räätälöidä mainokset omiin tarpeisiisi.

Tänään julkaisemme kuitenkin uuden ominaisuuden, joka käytännössä luo kuvamainokset puolestasi. 

Näyttömainosten rakennustyökalu luo nyt automaattisesti ehdotettuja kuvamainoksia kampanjassasi olevien tekstimainosten pohjalta.

  • Klikkaa mielestäsi parasta ehdotettua mainosta. 
  • Voit tarvittaessa muokata kirjasimia, tekstiä tai värejä. 
  • Sen jälkeen voit liittää mainoksen mainosryhmään. Muuta ei tarvita. 


Tutustu nyt ehdotettuihin mainoksiisi>>.

Uusi ominaisuus on käytettävissä, vaikka et olisi ottanut näyttömainosten rakennustyökalua käyttöön.

  • Kampanjan Mainosryhmät-välilehdessä voit valita olemassa olevan tekstimainoksen ja valita Lisää toimintoja -valikosta Luo näyttömainos. 
  • AdWords luo kuvamainoksen valitsemasi tekstimainoksen pohjalta. 


Jos haluat luoda mainoksen alusta alkaen itse, voit valita jokin sadoista malleista.


  • Lisää teksti ja muokkaa kirjasimia, värejä ja taustaa. 
  • Valitse kuvat AdWordsin kuvagalleriasta, tietokoneeltasi tai verkkosivustostasi. 
  • Tarkista mainos kaikissa muodoissa, jotta se näyttää varmasti hyvältä. Lisää mainos lopuksi kampanjaasi. 


Lisätietoja näyttömainosten rakennustyökalusta on Display-verkkosivustolla.


Kirjoittanut: Becky Chappell, Associate Product Marketing Manager