Jos kampanjoidesi painopisteenä on tulokset ja hankintakohtainen hinta, saatat jo käyttää tuloksenoptimointityökalua tai tehostettua napsautuskohtaista hintaa optimoidaksesi kampanjasi tuottamaan enemmän tuloksia pienemmällä hinnalla. Varmistaaksemme, että kampanjoidesi asetukset ovat tulostavoitteidesi mukaiset, tulemme päivittämään olemassa olevien, tuloksenoptimointityökalua tai tehostettua napsautuskohtaista hintaa käyttävien kampanjoiden mainosten vuorottelun Optimoi napsautuksille -asetuksen Optimoi tuloksille -asetukseen.. Tutkimuksissamme kampanjoiden tulos kasvoi keskimäärin 5 %, kun optimointi napsautuksille päivitettiin optimointiin tuloksille. Tämä päivitys on ajoitettu helmikuulle 2012.

Jos et halua, että kampanjasi päivitetään käyttämään mainosten vuorottelussa optimointia tuloksille, täytä tämä lomake 31.1.2012 mennessä.

Eikö kampanjasi käytä tällä hetkellä tuloksenoptimointityökalua tai tehostettua napsautuskohtaista hintaa?

Katso alla olevat videot saadaksesi lisätietoja tuloksenoptimointityökalusta ja tehostetusta napsautuskohtaisesta hinnasta. Voit myös käydä AdWords-ohjekeskuksessa, josta saat lisätietoja mainosten vuorottelun asetuksista.

Video: Tuloksenoptimointityökalu

 Video: Tehostettu napsautuskohtainen hinta

 Kirjoittaja: Andrew Truong, Markkinoinnin tuotejohtaja