Meillä on ilo ilmoittaa uuden muuttujan julkaisusta AdWordsissa: sivun yläosan hintatarjousarviot auttavat optimoimaan mainokset näkymään hakutulosten yläpuolella. Samalla tavalla kuin ensimmäisen sivun hintatarjousarvio, tämä muuttuja arvioi napsautuskohtaisen hintatarjouksen, jonka mainoksesi tarvitsee näkyäkseen säännöllisesti parhaimmilla paikoilla hakutulosten yläpuolella.

Tämä ominaisuus täydentää uutta Yläosa tai sivu -raporttisegmenttiä, jonka avulla näet, miten mainoksesi suoriutuivat Google-hakutulosten yläpuolella ja vieressä. Nämä tiedot auttavat sinua optimoimaan hakukampanjasi paremmin, koska voit tutkia mainostesi sijaintien ja napsautusten ja tulosten välistä suhdetta syvällisemmin. Hakutulosten yläpuolella näkyvät mainokset keräävät keskimäärin huomattavasti enemmän napsautuksia kuin hakutulosten vieressä näytettävät mainokset. Näiden tietojen käyttäminen uusien sivun yläosan hintatarjousarvioiden kanssa voi tarjota sinulle lisätietoa hinnoittelutavan suunnittelemiseen.

Huomaa: Vaikka sivun yläosan hintatarjousarviot voivat auttaa sinua suunnittelemaan hinnoittelua, sivun yläosan hintatarjousarviota korkeamman hintatarjouksen käyttäminen ei takaa ylintä mainoksen sijoittelua. Mainoksen sijainti riippuu edelleen laatupisteistä, napsautuskohtaisesta hintatarjouksesta, budjetin ja tilin asetuksista sekä käyttäjien ja kilpailevien mainostajien toiminnasta.

Voit tarkastella sivun yläosan hintatarjouksia seuraavasti:
1. Siirry Avainsanat-välilehteen.
2. Napsauta Sarakkeet-painiketta.
3. Valitse avattavasta valikosta Muokkaa sarakkeita.
4. Valitse Arvioitu sivun yläosan hintatarjous -ruutu ja valitse Tallenna.



AdWordsin Avainsana-välilehti

Käy AdWordsin ohjekeskuksessa, niin saat lisätietoja sivun yläosan hintatarjousarvioista.

Kirjoittaja: Andrew Truong, Inside AdWords -tiimi