Toukokuussa ilmoitimme, että tablet-laitteiden kohdistusvaihtoehdot ovat tulossa pian. Meillä on ilo ilmoittaa, että tablet-laitteiden kohdistus on nyt kaikkien mainostajien käytettävissä. Tablet-laitteiden kohdistus on uusi AdWords-kampanjakohdistusvaihtoehto, jonka ansiosta mainostajat pystyvät hallitsemaan tablet-laitteisiin kohdistusta paremmin ja tavoittavat näiden laitteiden kasvavan kävijämäärän tehokkaasti.

Uusi Tablet-laitteet, joissa on kaikilla toiminnoilla varustetut internetselaimet -kohdistusvaihtoehto löytyy AdWords-tilisi Asetukset-välilehden Verkostot ja laitteet -osiosta. Aiemmin pystyit kohdistamaan mainoksesi erityisesti Apple iPad -laitteisiin Mobiililaitteet-kohdassa. Uusi tablet-laitteiden kohdistusvaihtoehto nostaa tablet-laitteet omaksi laiteluokakseen ja mahdollistaa mainosten kohdistamisen kaikkiin tablet-laitteisiin. Uusi tablet-laitteiden kohdistusvaihtoehto myös tarkentaa hallintaa, koska voit valita myös tiettyjä käyttöjärjestelmiä. Jos esimerkiksi haluaisit näyttää mainoksiasi ainoastaan Apple iPad ‑laitteissa, valitsisit laitekohdistusasetukseksi Tablet-laitteet, joissa on kaikilla toiminnoilla varustetut internetselaimet, ja käyttöjärjestelmäasetukseksi vaihtoehdon iOS. Tablet-kohdistus on alustavasti käytettävissä ainoastaan Apple-laitteissa, mutta laajennamme mainosten näytön myös muihin laitteisiin lähitulevaisuudessa.


Tämän julkaisun myötä mainoksiasi aletaan automaattisesti näyttää tablet-laitteissa, eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Jos kampanjasi on kohdistettu Apple iPad -laitteille, saatat huomata nousun näyttökertojen ja kustannusten määrässä, kun lisäämme uusia tablet-laitteita mainosten näyttövaihtoehtoihin. Jos et halua mainostesi näkyvän tablet-laitteissa, voit muuttaa tablet-laitteiden kohdistusasetuksia vaiheittaisten ohjeiden avulla.

Koska seuraavien kahden vuoden aikana toimitetaan todennäköisesti yli 165 miljoonaa tablet-laitetta , uskomme, että tablet-laitteiden käytön vahva kasvu tarjoaa markkinoijille merkittäviä mahdollisuuksia tavoittaa kuluttajat tehokkaammin ja osuvammin. Toivottavasti tämä uusi tablet-laitteiden kohdistusvaihtoehto auttaa sinua tarttumaan tähän tilaisuuteen entistä paremmin.

Kirjoittaja: Surojit Chatterjee, Tuotepäällikkö, Mobiilimainokset