Monet mainostajat ovat kertoneet haluavansa kokeilla AdWords-kampanjakokeiluja, mutta he eivät oikein tiedä mitä testaisivat. Jos kuulut näihin mainostajiin, voit tutustua viiteen juuri julkaisemaamme englanninkieliseen demovideoon, joissa näytetään joitain esimerkkikokeiluja.

Näistä videoista näet miten jaat kokeilusi vertailu- ja kokeiluryhmiin sekä miten suoritat seuraavia kokeilutyyppejä:

Avainsanojen hakutyypit, esim. Miten laajan haun muokkaus -avainsanan lisääminen vaikuttaa tiliini?
Hintatarjoukset, esim. Mitä tapahtuu, jos nostan hintatarjouksiani 10%?
Mainokset, esim. Miten uusi mainosteksti ja uusi näkyvä URL-osoite vaikuttavat kampanjan tehokkuuteen?
Mainosryhmät, esim. Toimiiko kampanjassasi paremmin laajempi vai tiukemmin rajattu mainosryhmärakenne?


Toivomme, että nämä videot innostavat sinua tekemään kokeiluja AdWords-kampanjakokeiluissa. Jos tarvitset muistinvirkistystä ensimmäisen kokeilun luomisesta, katso vaihe vaiheelta etenevä opastuksemme täällä.


Kirjoittanut: Alexandra Kenin, Product Marketing Manager