AdWords-mainoksessa näkyvä URL-osoite voi olla viimeisenä, mutta se ei todellakaan ole vähäisin. Itse asiassa näkyvä URL-osoite voi vaikuttaa merkittävästi siihen, napsauttaako käyttäjä mainosta.

Tästä syystä näytämme nyt automaattisesti näkyvän URL-osoitteen valittujen parhaan sijoittelujen mainosten otsikossa Googlessa. Näin tuotemerkki näkyy entistä selvemmin mainoksessa ja otsikon tekstillä voi korostaa muita tietoja. Potentiaaliset asiakkaat sen sijaan tunnistavat entistä helpommin sivuston, johon he päätyvät mainosta napsauttaessaan.

Ennen


Jälkeen


Kun näkyvä URL-osoite näkyy otsikossa, se erotetaan muusta tekstistä pystyviivalla. Osoitteesta näytetään vain verkkotunnus, ei etuliitettä www. tai alihakemistoja. Näkyvä URL-osoite näkyy edelleen kuvausrivin alapuolella. Jos otsikossa on jo verkkotunnus, sitä ei näytetä uudelleen. Näkyvän URL-osoitteen verkkotunnus voi näkyä myös kuvausrivin lisäksi, jos se on nostettu otsikoksi, kunhan tuloksena saatavassa otsikossa on enintään 68 merkkiä.

Tämä on maailmanlaajuinen julkaisu ja se koskee kaikkia maita ja kieliä. Lisätietoja on ohjekeskuksessa.

Kirjoittaja: Lisa Shieh, Inside AdWords -tiimi