Osana jatkuvaa pyrkimystämme kehittää tilin hallinta työkaluja  edustajien ja suurten mainostajien käyttöön, julkaisimme tilit, joissa on vapaaehtoinen sisäänkirjaus. Tämä uusi toiminto yksinkertaistaa tilinluontiprosessia Omassa asiakaskeskuksessa (MCC), sillä uuden AdWords-tilin voi nyt luoda ilman kirjautumistunnusta tai salasanaa.

Etuna vapaaehtoisen sisäänkirjauksen tileissä on, että edustajat ja asiakkaat voivat luoda uusia AdWords-tilejä Omassa asiakaskeskuksessa ilman, että heidän täytyy luoda sähköpostiosoitteita ja salasanoja uutta tiliä varten.

Näistä usein kysytyistä kysymyksistä voi olla sinulle apua ominaisuuden käyttöönotossa:

1. Miten luon vapaaehtoisen sisäänkirjauksen tilin AdWordsissä?
Kun napsautat Luo tili -painiketta Omassa asiakaskeskuksessa, täytä kolme vaadittua kenttää: tilin nimi, aikavyöhyke ja valuutta. Näet myös kutistuvan linkin Kutsu toinen käyttäjä (vapaaehtoinen), jonka avulla voit kutsua toisen henkilön tiliin. Vaikka jättäisit kutsun käyttämättä, saat luotua uuden voimassaolevan tilin, kun napsautat Tallenna.

2. Entä jos haluan, että tilissä on sisäänkirjautumistunnukset?
Tilinluontiprosessin aikana voit joko valita Kutsu toinen käyttäjä (vapaaehtoinen) tai noudattaa tavallista käytäntöä käyttäjän kutsumiseksi AdWords-tiliin: siirry Oma tili -välilehteen, napsauta Tilin käyttöoikeudet ja valitse Kutsu muita käyttäjiä -linkki.

3. Minne vapaaehtoisen sisäänkirjauksen tilien ilmoitukset lähetetään?
Tärkeimmät tili-ilmoitukset (kuten laskutus- tai käytäntörikkomusilmoitukset) lähetetään Omaan asiakaskeskukseen liitettyyn sähköpostiosoitteeseen. Vähemmän kriittisten ilmoitusten kohdalla varmista, että olet valinnut ilmoitusten vastaanottamisen Oman asiakaskeskuksen Asiakassovellusten asetukset Huomautusasetukset-sivulla. Voit myös valita Tehokkuusehdotukset ja Uutiskirjeet erityisesti vapaaehtoisen sisäänkirjauksen tiliä varten. Kyseiset ilmoitukset lähetetään Omaan asiakaskeskukseen liitettyyn sähköpostiosoitteeseen.

Lisää usein kysyttyjä kysymyksiä vapaaehtoisen sisäänkirjauksen tileihin on Oma asiakaskeskus -osiossa AdWordsin ohjekeskuksessa.

Lisätietoja Omasta asiakaskeskuksesta ja muista työkaluista, joilla voi tehokkaasti hallita laajoja tilikokonaisuuksia, on AdWordsin ohjekeskuksessa.

Lähettäjä: Katie Miller, Edustajamarkkinointi