Pyrimme Google Display -verkostossa tuomaan näyttömainonnan kaikkien käyttöön yrityksen koosta tai budjetista riippumatta.  Vuonna 2008 julkaisimme näyttömainosten rakennustyökalun, jonka avulla voit suunnitella näyttömainoksia ilmaiseksi muutamassa minuutissa.  



Julkistimme eilen useita näyttömainosten rakennustyökalun parannuksia, joiden avulla saavutat kaikki markkinointitavoitteesi tuloksista tuotemerkin kehitykseen.



Hallinnoi satoja mainoksia nopeasti kopioimalla ja muokkaamalla erissä

AdWords Editorin uudella versiolla voi nyt kopioida näyttömainosten rakennustyökalulla luotuja mainoksia kampanjasta toiseen ja tehdä muokkauksia erissä mukaan lukien mainosten nimet, kohde- ja näyttö-URL-osoitteet ja mainosten tilat. AdWords Editor -tuen avulla mainosryhmäkohtaisten muokattujen mainosten luominen on nopeaa. Voit esimerkiksi luoda juoksuharjoitteluvinkkejä sisältävän mainoksen, joka mainitsee paikallisen maratonin tietyissä kaupungeissa oleville käyttäjille

.

Jos käytät jo AdWords Editoria, sinua pyydetään päivittämään versiosi automaattisesti. Säilytä viemättömät muutoksesi ohjeiden mukaisesti. Jos et käytä AdWords Editoria, saat siitä lisätietoa käymällä sivustossamme, jossa voit myös ladata sen.



Lisää sitoutumista sosiaalisilla ja laajentuvilla malleilla

Tuotemerkin kehittämisessä auttavat myös näyttömainosten rakennustyökalun uudet sosiaaliset ja laajentuvat mallit, jotka on suunniteltu sitouttamaan käyttäjiä.  Testaamme sosiaalisia malleja, joihin kuuluvat viimeisimmät Twitter-tilisi Tweet-viestisi mainoksessa.  Sosiaaliset mallit ovat erityisen hyödyllisiä, jos haluat näyttää ajankohtaisia, päivittäin muuttuvia kampanjoita. Voit julkaista uuden Tweet-viestin sen sijaan, että luot kokonaan uuden mainoksen. Sosiaalisilla malleilla voit myös kasvattaa Twitter-tilisi seuraajien määrää.

Olemme myös julkaisseet laajentuvia malleja, jotka lisäävät vuorovaikutusta aiheesta kiinnostuneiden käyttäjien kanssa lisäämällä mainoksesi tilaa sivulla.  Kun käyttäjä napsauttaa laajentuvaa mainostasi, mainoksen leveys tai pituus kaksinkertaistuu sen mukaan, mikä muoto on valittu.  Peli-, jälleenmyynti- ja viihdeasiakkaamme ovat pitäneet tätä uutta muotoa onnistuneena.



Luo täydellinen mainos muokkaamalla mallejasi

Julkaisemme myös mallin muokkaamistoiminnon, jotta voit luoda joustavammin haluamasi mainoksen.  Nyt voit siirtää tekstikenttiä ja kuvia mallissa mihin tahansa.  Tekstikenttien kokoa voidaan myös muuttaa, jotta voit liittää niihin enemmän tekstiä.  Yhdistä nämä uudet ominaisuudet 180 malliin, lähes 100 kirjasimeen ja rajattomiin värivaihtoehtoihin – mainosvaihtoehdot ovat loputtomat.

Etkö ole koskaan kokeillut näyttömainosten rakennustyökalua?  Aloita mainosten luominen siirtymällä Mainokset-välilehteen AdWords-tilisi uudessa tai nykyisessä kampanjassa. Napsauta sitten Uusi mainos ja valitse Näyttömainosten rakennustyökalu.

Kirjoittaja: Kari Wilson, markkinoinnin tuotejohtaja