Vuonna 2000, pari vuotta sen jälkeen kun Larry ja Sergey olivat perustaneet Googlen, julkaisimme verkkomainostusohjelma AdWordsin.  Tämän tuotteen tarina on kirjaimellisesti mainostajiemme ja kumppaniemme kirjoittama. Mainostajiemme ja kumppaniemme kunnianhimo, luovuus ja kekseliäisyys on inspiroinut meitä suuresti näiden kymmenen vuoden aikana, kun olemme yhdessä rakentaneet tätä uutta verkkomaailmaa.

Tunsimme, että paras tapa juhlistaa tätä hetkeä on osoittaa kiitollisuutta ja kunnioitusta AdWords-mainostajiamme kohtaan ja kertoa menestystarinanne koko maailmalle.  Osana AdWordsin kymmenvuotisjuhlallisuuksia julkaisemme joulukuussa maailmanlaajuisen kartan yrityksistä, jotka haluavat kertoa tarinansa.  Voit liittyä joukkoon laatimalla lyhyen (korkeintaan kolme minuuttia pitkän) YouTube-videon tai kirjallisen kertomuksen (korkeintaan 750 merkkiä), jossa kerrot tarinasi: kuka olet, millä alalla yrityksesi on, miten se on kasvanut ja millainen merkitys verkkomainonnalla oli menestyksellesi.

Lisätietoja saat tutustumalla tähän verkkosivustoon (sisältää muun muassa osallistumisohjeet ja esimerkkivideoita). Kerromme tässä blogissa viimeisimmät AdWords-syntymäpäiväuutiset.

Joten millainen sinun tarinasi on?

Kirjoittaja: Jason Shafton - Inside AdWords -tiimi