Kun optimoit AdWords-tiliäsi, sinulla on luultavasti mielessäsi ensisijainen tavoite. Jotkut mainostajat keskittyvät kasvattamaan kävijämääriä, kun taas toiset välittävät enemmän kulujen alhaalla pitämisestä tai sijoitetun pääoman tuotosta.

Avainsana-, tarjous- ja budjetti-ideoiden, jotka tällä hetkellä löytyvät Tilaisuudet-välilehdeltä, tarkoituksena on antaa sinulle tasapaino lisääntyvän liikenteen ja kulujen ylläpitämisen välillä. Kuitenkin tästä päivästä lähtien, ja maailmanlaajuisesti tulevien viikkojen aikana, voit valita kolmesta yleisestä mainostajien tavoitteesta (ainoastaan englanniksi). Nämä kolme uutta vaihtoehtoa ovat:

● Tasoitetut kulut ja kävijämäärät – Tarkastele eri ideoita joiden tavoitteena on joko lisätä liikennettä tai laskea kuluja. Ennen Tilaisuudet-välilehti näytti ideat tämän tavoitteen saavuttamiseksi.
● Pidä kulut ennallaan tai laske niitä – Uusia ideoita, jotka saattavat auttaa sinua pitämään kulut ennallaan tai laskemaan niitä.
● Kasvata kävijämääriä - Uusia ideoita, jotka saattavat auttaa sinua saamaan lisää kävijöitä vaihtelevilla kuluilla.


Kun olet valinnut tavoitteen tilillesi, Tilaisuudet-välilehdellä näkyvät ideat mukautetaan vastaamaan valintaasi. Tilaisuudet-välilehti muistaa valitsemasi tavoitteen ja voit vaihtaa tavoitetta koska tahansa.

Toivomme, että tämä auttaa antamaan sinulle entistä parempia ideoita tilisi optimointiin ja odotamme lisäävämme uusia tavoitetyyppejä tulevaisuudessa.

Voit oppia lisää Tilaisuudet-välilehdestä AdWords Ohjekeskuksessa tai katsomalla videoidemme soittolistaa YouTubessa.


Post content