"Näkyvätkö mainokseni? Jos eivät näy, miksi ne eivät näy?"

Riippumatta siitä, onko sinulla kymmenen vai kymmenentuhatta avainsanaa, on erittäin tärkeää varmistaa, että mainokset näkyvät. Nyt saat tarkkoja diagnostiikkatietoja useista avainsanoista yhdellä kertaa käyttämällä Avainsanat-välilehden uutta avainsanadiagnoosia.

Aloita avaamalla Avainsanat-välilehden Lisää toimintoja -valikko (tili-, kampanja- tai mainosryhmätasolla) ja valitse Diagnosoi avainsanat.


Avainsanadiagnoosin valikossa ovat samat vaihtoehdot kuin erillisessä mainosten diagnostiikkatyökalusta. Jos olet kiinnostunut esimerkiksi mainosten näkyvyydestä tietyssä sijainnissa, voit tarkentaa diagnoosin laajuutta avattavan Sijainti-valikon avulla.



Kun napsautat Suorita testi, reaaliaikaiset tulokset ilmestyvät Tila-sarakkeeseen kunkin avainsanan viereen. Jos kaikki on hyvin, sarakkeessa näkyy teksti Mainos näkyy. Jos kaikki ei ole hyvin, sarakkeessa näkyy lyhyt yhteenveto ongelmasta (esimerkiksi Alhainen hintatarjous tai laatupisteet):


Jos haluat lisätietoja jonkun avainsanan tilasta, siirrä hiiri kyseisen avainsanan puhekuplakuvakkeen päälle. Kun yllä olevassa esimerkissä tarkastellaan avainsanan koru tietoja, saadaan lisätietoja laatupisteongelmista, jotka estävät mainoksen näkymisen. Jos haluat keskittyä yhteen ongelmaan kerrallaan, luo suodattimia avainsanan tilaa varten.

Seuraavan kerran, kun haluat tarkistaa avainsanasi, kokeile avainsanadiagnoosia -- se tekee jopa kotikäyntejä!