Ilmoitimme äskettäin Google I/O -tapahtumassa, että alamme laajentaa soita napsauttamalla -mainontaa Googlen sisältöverkoston mobiilisisältöön ja -sovelluksiin lähiviikkoina. Nyt voit tavoittaa mahdolliset asiakkaat osuvilla mainoksilla, joita napsauttama
lla he saavat helposti puhelinyhteyden yritykseesi, myös silloin, kun he ovat lukemassa uutisia, tarkistamassa urheilutuloksia tai pelaamassa ladattua peliä puhelimellaan.

Edut:

Monet soita napsauttamalla -hakumainoksia käyttävät mainostajat tietävät, että soittovaihtoehdon tarjoaminen voi tuoda lisää hyviä viitteitä ja tuloksia, sillä soittajat ovat usein lähempänä ostopäätöstä. Puhelinnumeron lisääminen mainoksiin voi myös lisätä toimintasi uskottavuutta, minkä seurauksena napsautussuhde paranee ja sekä puhelut että käynnit verkkosivustossasi lisääntyvät. Lisäksi soita napsauttamalla -mai
nosten lisääminen mobiilisisältöön ja sovelluksiin on helppoa, vaikka et olisikaa
n aiemmin käyttänyt mobiilimainontaa, soita napsauttamalla -mainoksia tai Googlen sisältöverkostoa.

Aloitusopas:

Tekemällä nämä kolme vaihetta pääset nopeasti alkuun soita napsau
ttamalla -mainosten käytössä mobiilisovelluksissa ja -sisällössä:

1. Varmista, että kampanjasi ovat mukana sisältöverkostossa vali
tsemalla kampanja-asetuksissa joko Kaikki käytettävissä olevat sivustot tai Sisältöverkosto.



2. Määritä puhelinlaajennukset ja lisää yrityksesi puhelinnumero.


Tällä hetkellä soita napsauttamalla -mainokset mobiilisisällölle ja sovelluksille tukevat vain puhelinlaajennuksia, eivät sijaintilaajennuksia.




Tehokkuuden parantaminen:

Kun olet ottanut ominaisuuden käyttöön, suosittelemme, että seuraat tuloksia ja teet kokeiluja. Tehokkaan raportointimme avulla näet vastaanottamiesi puhelujen määrän jokaista kampanjaa, mainosryhmää ja avainsanaa kohti, joten voit tarkkailla ja parantaa kampanjoitasi helposti. Muista, että maksat puhelusta saman hinnan kuin napsautuksesta, joten kannattaa luoda uusia mobiilikampanjoita sisältöverkostoon ja kokeilla, mikä toimii parhaiten.

Kehittelemme myös muita innovatiivisia mobiilimainosmuotoja

Google I/O -tapahtumassa esittelimme myös uusia laajennettavia mainosyksiköitä, jotka näyttävät videoita tai kuvia sisällössä ja sovelluksissa mobiililaitteissa, joissa on kaikilla toiminnoilla varustetut internetselaimet. Nämä uudet mainosyksiköt tarjoavat sinulle enemmän tilaa. Lisäksi mahdolliset asiakkaat voivat perehtyä mainokseen ohjautumatta pois sisällöstä tai sovelluksesta, jota he olivat käyttämässä. Kun käyttäjä käynnistää videon, mainosyksikkö näkyy laitteen omassa videosoittimessa tai YouTube-sovelluksessa. Kun käyttäjä sulkee videon, hän palaa juuri siihen mobiilisivuston tai sovelluksen kohtaan, jossa hän oli ennen videon katselua. Näitä uusia mainosmuotoja alkaa näkyä verkostossamme yhdysvaltalaisten mainostajien betatestauksen osana. Pyrimme saamaan ne laajempaan käyttöön pian.

Mobiliimainontastrategian suunnittelussa on nyt tarjolla monia vaihtoehtoja. Olemme iloisia saadessamme olla osana tätä nopeasti kehittyvää ja kilpailtua mobiilimainontaympäristöä. Jatkamme uusien, innovatiivisten mobiilimainosmuotojen kehittelyä ja toivomme, että ne auttavat mainostajia saavuttamaan kohdeyleisönsä osuvammilla ja kiinnostavammilla tavoilla, jolloin kaikki hyötyvät mobiilimainontakentän kehittymisestä.

Post content