Odotamme innolla vuotta 2010 ja sen mukanaan tuomia uusia mahdollisuuksia mainonnassa ja kiinnostavia viestejä AdWords-blogissamme. Aiomme jatkossakin tuoda uutisia ja antaa hyödyllisiä vinkkejä yksinkertaistaa ja parantaa AdWords-mainontaanne.

Viime vuonna blogi oli täynnä hyödyllisiä viestejä, kuten AdWords optimointi vihjeitä-sarja, jossa esittelimme useita optimointi mahdollisuuksia, joiden avulla voit nopeasti ja helposti parantaa AdWords-kampanjoitasi. Aloitimme kertomalla, kuinka teet toimialasi ja kohdeyleisösi arvioinnin jajatkoimme
sitten viesteillä tilin rakenteeseen, avainsanoihin, tärkeisiin negatiivisiin avainsanoihin, kuinka kirjoitetaan hyvät mainostekstit, ja raportteihin liittyen. Olemme myös kirjoittaneet siitä, kuinka tärkeää on seurata tuloksia Google Analyticsin avulla jotta tiedät sivustosi sijoitetun pääoman tuottoprosentin.

Meidän AdWords Perusteita-viesteissämme pääsit lukemaan yksinkertaisia AdWords ohjeita. Uuden Käyttöliittymän Torstait-sarjassamme kävimme viikottain läpi uuden AdWords käyttöliittymän, joka otettiin käyttöön vuonna 2009
monet uudet ominaisuudet ja edut sekä annoimme vinkkejä ja tuotepäivityksiä. Esittelimme myös uusia videoita joiden avulla opit liikkumaan tililläsi.

toivottaa teille menestyksekästä vuotta 2010!