Haluamme jatkuvasti auttaa käyttäjiä löytämään verkosta etsimiään tietoja, joten meillä on ilo ilmoittaa Mainosten sivustolinkkien julkaisusta.

Mainosten sivustolinkit on uusi AdWordsin ominaisuus, jonka avulla voit lisätä nykyisten AdWords-mainostesi arvoa tarjoamalla lisälinkkejä sivustojesi sisältöön. Sen sijaan, että kaikki käyttäjät päätyisivät samalle aloitussivulle, Mainosten sivustolinkit näyttää hakupohjaisissa tekstimainoksissasi jopa neljä ylimääräistä kohde-URL-osoitetta, joista käyttäjät voivat valita. Tarjoamalla käyttäjille enemmän vaihtoehtoja voit luoda monipuolisempia, entistä osuvampia mainoksia, jotka lisäävät tuotemerkkitermiesi ja kohdistettujen avainsanojesi arvoa.


Tarjoamalla useita linkkivaihtoehtoja on helpompaa ohjata käyttäjät useammille sivuille sivustoissasi, viittaamalla eri tietoihin, kuten lahjaluetteloihin, erikoistarjouksiin, sesonki- tai tapahtumakohtaisiin mainoskampanjoihin ja toimipisteiden sijainteihin. Mainosten sivustolinkkien avulla asiakkaasi pääsevät nopeammin käsiksi itselleen tärkeisiin tietoihin, jolloin he löytävät mitä haluavat ja päätyvät samalla syvemmälle tuloskanavaan.

Mainosten sivustolinkit on kaikkien mainostajien käytettävissä, mutta vain mainostajat, joiden mainokset täyttävät korkeat laatuvaatimuksemme, näkevät Mainosten sivustolinkkien käyttöönottovaihtoehdon.

Jos tilisi täyttää tämän ominaisuuden vaatimukset, voit ottaa Mainosten sivustolinkit käyttöön Kampanja-asetukset-välilehdessä. Vaihtoehto näytetään nimellä Näytä lisälinkkejä sivustooni Mainoslaajennukset-osiossa.

Lisätietoja Mainosten sivustolinkeistä saat tutustumalla usein kysyttyihin kysymyksiin täältä.