Tänään lanseeraamme uuden DoubleClick Ad Exchangen, reaaliaikaisen markkinapaikan, jossa voit ostaa ja myydä mainostilaa. "Ostajat" Ad Exchangessä ovat tyypillisesti mainostoimistoja ja agentuureja, joilla omat mainosten jakelu- ja optimointitekniikat, kun taas "myyjät" ovat tyypillisesti merkittäviä julkaisijoita.

Olemme iloisia voidessamme ilmoittaa, että AdWords-käyttöliittymän kautta Ad Exchange-sivustot ovat käytössäsi mainostaa osana Googlen sisältöverkostoa. Nämä sivustot ovat käytössäsi jos Ad Exchange kustantaja sallii AdWords-mainostajien kilpailla tilasta, ja mikäli tämä täyttää kaikki AdSense-käytäntövaatimukset.

Näin ollen, kun käytät asiayhteyskohdistusta Googlen sisältöverkostossa, mainoksiasi voidaan nyt näyttää entistä laadukkaammilla paikoilla näillä Ad Exchange sivustoilla. Voit silti edelleen käyttää sisältöverkoston kohdistamis-, hinnoittelu-, mainosmuodon suodattamis-, raportointi- ja seuranta-toimintoja AdWordsissä, jotka ovat jo sinulle tuttuja, mutta nyt on tarjolla enemmän laadukkaita sivustoja, joilla mainoksesi voivat näkyä. Muistathan, että tämä muutos ei vaikuta kampanjoihin Googlen haussa.

Saat lisätietoja siitä, miten voit hyödyntää DoubleClick Ad Exchangea AdWordsin Ohjekeskuksesta. Lisätietoja tästä palvelusta saat englanninkielisestä blogi artikkelistamme.