Oletko miettinyt kuinka monta näyttökertaa mainoksesi keräisi jos vaihtaisit korkeinta napsautuskohtaista hintatarjousta? Tai kuinka monta lisänapsautusta saisit? Tähän asti oikean hintatarjouksen löytäminen on vaatinut lukemattomia kokeiluja.

Tänään julkistamme uuden AdWords-käyttöliittymän ominaisuuden, hintatarjoussimulaattorin, joka näyttää hintatarjouksen mahdollisen vaikutuksen mainontatuloksiin. Vaikka hintatarjoussimulaattori ei voi ennustaa tulevaa, sen avulla voit kokeilla, mitä olisi tapahtunut, jos käytössä olisivat olleet toiset avainsanatason hintatarjoukset.

Käyttämällä tietoja viimeisten seitsemän päivän ajalta, hintatarjoussimulaattori laskee kuinka monta näyttökertaa mainoksesi olisi saanut, jos olisit valinnut toisen korkeimman napsautuskohtaisen hintatarjouksen. Saat tiedon myös siitä, kuinka monta napsautusta kyseiset näyttökerrat olisivat saaneet ja paljonko ne olisivat maksaneet. Ominaisuus tekee AdWords-mainoshuutokaupasta entistä avoimemman sekä mahdollistaa entistä perustellummat hintatarjouspäätökset mainontatavoitteidesi saavuttamiseksi.

Simulaattorin tarjoama tieto auttaa sinua löytämään tasapainon napsautusmäärien ja -hinnan välillä. Pystyt näin vastaamaan paremmin seuraavanlaisiin kysymyksiin:
  • Miten sivuston kävijämäärää voi lisätä ilman että kustannukset kasvavat liikaa?
  • Minkä avainsanojen kulutusta tulisi muuttaa?
On tärkeätä huomata, että aiemmat saavutukset eivät takaa tuloksia tulevaisuudessa. Lisäksi, simulaatioita tuotetaan vain jos tiettyä avainsanaa kohti on tarjolla riittävästi liikennettä analyysia varten. Simulaatiot ovat tällä hetkellä saatavilla vain osoitteessa Google.com ja Google-hakuverkostossa.

Löydät hintatarjoussimulaattorin tiedot AdWords-tilisi Avainsanat-välilehdessä.


Napsauta hintatarjoussimulaattorin kuvaketta Korkein napsautuskohtainen hinta -sarakkeessa sen avainsanan hintatarjouksen vieressä, josta haluaisit tietoja.