Tässä vaiheessa varmaan tiedätkin, että olemme valmistelleet uutta käyttöliittymää AdWordsille, jonka avulla säästät aikaa tilin hallinnoinnissa ja saat hyviä tuloksia kampanjoistasi.

Olemme luoneet uusia ominaisuuksia, joiden avulla kampanjoiden hallinnointi on nopeampaa ja helpompaa: enemmän kaavioita tehokkuuden seurantaan, integroituja raportteja, jotka tarjoavat tarkkoja haku- ja sisältöverkoston tietoja, sekä sujuvampi muokkaus, jotta voit tehdä muutoksia nopeasti ja jatkaa päivääsi.

Olet luultavasti saanut meiltä sähköpostin, jossa sinulle kerrotaan, että tilisi muutetaan uuteen käyttöliittymään lähiviikkoina. Nyt haluamme jakaa kaksi julkaisupäivitystä kanssasi: olemme äskettäin antaneet uuden käyttöliittymän kaikkien AdWordsin Standard-versiota käyttävien mainostajien käyttöön ja olemme aloittaneet siirtymisen pienellä tilimäärällä.

Sähköpostissa ilmoitimme, että sinulla olisi vähintään 30 päivää aikaa ennen kuin tilisi päivitetään. Kyseiset 30 päivää on vähimmäisaika; useimmilla mainostajilla on yli 30 päivää aikaa ennen kuin tilit päivitetään. Toimimme vähitellen ja rauhallisesti sujuvan siirtymisen varmistamiseksi, ja päivitämme tilisi vasta, kun olemme varmoja siitä, että uusi käyttöliittymä täyttää mainontatarpeesi.

Miten sinun pitäisi valmistautua uuteen käyttöliittymään siirtymiseen? Tärkein yksittäinen lähde, josta saat tietoja, on uuden käyttöliittymän mikrosivusto. Siellä on lyhyitä videoita, jotka kertovat uuden käyttöliittymän eduista, ennen ja jälkeen -opas ja myös pieni testi, jonka avulla voit varmistaa, että olet valmis muutoksiin.

Jos et vielä ole tutustunut uuteen käyttöliittymään, nyt on oikea hetki; kokeile sitä heti kirjautumalla AdWords-tiliisi. Jos havaitset ongelmia, jotka hankaloittavat kampanjoidesi hallinnointia uudessa käyttöliittymässä, kerro siitä meille heti lähettämällä palautetta.

Kiitos, jos olet jo lähettänyt meille palautetta uudesta käyttöliittymästä! Tutustumme tarkoin kommentteihisi ja pyrimme korjaamaan ilmoittamasi ongelmat. Esimerkkejä tärkeimmistä ongelmista, joita korjaamme, ovat leveät sivut, jotka vaativat paljon vierittämistä, sekä hitaat latausajat joissakin selaintyypeissä ja internetyhteyksissä.

Olemme jo tehneet monia muutoksia palautteen perusteella, ja tällä viikolla olemme julkaisseet uuteen käyttöliittymään päivityksiä, jotka koskevat monia meille ilmoitetuista tärkeimmistä ongelmista. Työ ei ole vielä ohi; teemme jatkuvasti parannuksia uuteen käyttöliittymään ajan mittaan.

Toivomme, että beta-vaiheeseen aiemmin liittyneet pitävät uuteen AdWords-käyttöliittymään tehdyistä parannuksista. Toivottavasti myös vasta-alkajat ovat jo huomanneet kuinka uusi käyttöliittymä auttaa tehostamaan AdWords-kampanjoiden hallinnointiin käytettävää aikaa.