Internetillä on erittäin tärkeä rooli Suomessa, kuten sillä on ympäri maailmaa. Asiakkaat hankkivat tietoa tuotteista ja palveluista ennen ostopäätöksen tekemistä juuri internetissä. Siksi internet-markkinoinnista onkin tullut oleellinen osa mainontaa.

Kuten me kaikki tiedämme, tämän päivän taloudellinen tilanne epävarma ja siksi me haluamme jakaa kanssasi sarjan '10 Vinkkiä Internet Markkinointiin' joka keskittyy siihen miten sinä voit saavuttaa näkyvämmän aseman mainoskampanjallesi internetissä.

Jo ennen kuin aloitat AdWords-mainonnan, suosittelemme, etta tutustut Googlen viiteen työkaluun, joita ovat vapaasti käytettävissäsi ja suunniteltu auttamaan sinua internet markkinointikampanjoissasi. Nämä työkalut tarjoavat ratkaisuja mainonnan kannalta olennaisen tiedon hankinnasta suunniteluvaiheessa verkkosivujesi ja tuotteitesi internet näkyvyyden parantamiseen.

'Google Insights for Search'-työkalu

Tässä sarjan ensimmäisessä osassa esittelemme työkalun 'Google Insights for Search'.

'Google Insights for Search' työkalun avulla (tällä hetkellä saatavana ainoastaan Englannin kielisenä) voit saada yleiskuvan siitä, mitä käyttäjät etsivät Googlessa. Työkalu tarjoaa alue-, ajanjakso- ja alakohtaista tietoa niistä hakutermeistä jotka syötät.

Tutustu 'Google Insights for Search' työkaluun täällä.