Paras sijainti tuntuu olevan kaikkein halutuin. Mutta onko se oikea sijainti juuri sinulle? Jotkut asiakkaat sanovat, että heidän investoinnin tuottoprosenttinsa on suurempi alemmissa sijoituksissa. Jotkut asiakkaat ovat kiinnostuneet vain korkeista sijainneista.

Mistä tiedän, mikä sijainti on paras minulle?

Selvitä, mikä sijainti on paras millekin avainsanalle ja johtaa myyntiin, rekisteröintiin tai käyttäjien muuhun tuottoisaan käyttäytymiseen käyttämällä ilmaista tulosseurantaa. Google Analytics tarjoaa vielä tarkempia tietoja . Analyticsin avulla voit seurata asiakkaittesi käyttäytymistä tarkasti.

Kokeile sijainteja, jotka toimivat parhaiten verkkosivustollesi ja myynnillesi, ja hallitse mainoksesi sijaintia!

Miten voin hallita mainokseni sijaintia?

Vaikuta mainoksen sijaintiin: sijaintitoivomuksen avulla voit välttää kannattamattomat sijainnit ja investoida tehokkaisiin sijoituksiin.

Hintojen määrittäminen edellyttää vain kahta vaihetta. Ota sijaintitoivomus-ominaisuus käyttöön kampanja-asetuksissasi. Tämän jälkeen voit määrittää kunkin mainoskampanjan jokaiselle avainsanalle sijainnit väliltä 1–10+.

Näkyvätkö mainokset toivotussa sijainnissa?

Vaikka olet tehnyt sijaintitoivomuksen, emme voi taata, että mainoksesi näkyy kyseisessä sijainnissa. Jos päätät, että mainoksesi näkyy vain parhaissa sijainneissa, mutta tarvittavia laatupisteitä tai napsautuskohtaista hintaa ei tavoiteta, mainosta ei sijoiteta. Jos päätät, että mainoksesi näkyy alemmissa sijainneissa, mainoksesi voi edelleen näkyä korkeammissa sijainneissa. Jos päätät esimerkiksi, että et halua mainoksesi näkyvän sijainneissa 1–4, ja avainsanalle on määritetty vain kaksi muuta mainosta, mainoksesi voi näkyä sijainnissa 3.

Lisätietoja sijaintitoivomuksesta löytyy AdWords-ohjeista.