Nyt kun mainosten sijainnin määräytyminen on selvitetty, annamme muutaman vinkin, miten sijaintia voi parantaa. Kuten aiemmin selitettiin, laatupisteet ja napsautuskohtainen hinta ovat ensiarvoisen tärkeitä mainoksen sijainnin kannalta. Kampanjan optimointi parantaa sen laatupisteitä, jolloin voit parantaa mainoksen sijaintia ilman lisäkuluja.

Kolme tärkeintä vinkkiä:
  • Varmista, että mainostekstisi ovat houkuttelevia ja herättävät kiinnostusta.
  • Käytä tarkkoja ja poissulkevia avainsanoja.
  • Luo tilille hyvä rakenne järjestämällä kampanjasi useisiin mainosryhmiin.
Napsautuskohtausten hintojen nostaminen on toinen tapa parantaa mainoksen sijaintia. Mitä laadukkaampi mainos on, sitä vähemmän sen näyttämisestä tarvitsee maksaa ja sitä paremmin mainos sijoittuu. Näin varmistetaan, että käyttäjämme saavat hauilleen parhaat tulokset.

Sijainnit hakutulosten yläpuolella AdWordisissa

Sijoittelu hakutulosten yläpuolelle on ylimääräinen bonus erittäin osuville, hyvin kohdistetuille ja voimakkaille mainoksille. Suhteellinen napsautuskohtainen hinta määritetään samalla tavalla kuin hintatarjoukset muillekin sijainneille. Hakutulosten yläpuolella näkyvistä mainoksista ei koidu lisäkustannuksia.

Seuraavassa viestissä selitämme, miten mainoksen voi sijoittaa tiettyihin sijainteihin.