Tulemme tekemään muutoksia AdWords-käytäntöömme koskien useiden URL-osoitteiden käyttöä mainosryhmässä. Pyydämme sinua lukemaan oheisen viestin ja tarkastamaan vaikuttavatko nämä muutokset tiliisi.

Tarjotaksemme relevantteja tuloksia ja korkealuokkaisia kokemuksia käyttäjillemme, emme enää salli useita URL-osoitteita samassa mainosryhmässä. Kaikkien näkyvien URL-osoitteiden samassa mainosryhmässä tulee myös olla samassa domainissa. Huomaa, että tämä muutos koskettaa kaikkia mainostajia.

Esimerkiksi seuraavat näkyvät URL-osoitteet noudattaisivat uutta käytäntöämme, sillä ne kaikki ovat samassa domainissa, "esimerkki.com":
  • www.esimerkki.com
  • www.tavaraa.esimerkki.com
  • www.esimerkki.com/tavaraa/sekalaista
  • www.esimerkki.com/index.html
Seuraavat URL-osoitteet samassa mainosryhmässä eivät taas noudata ohjeita, koska niiden domain tunnukset eivät täsmää:
  • www.esimerkki.com
  • www.esimerkki.tavaraa.com
Suosittelemme sinua tekemään tarvittavat muutokset mainoksiisi ennen näkyvän URL-käytännön mahdollisimman pian. Tämä varmistaa sen, että mainoksesi näkyvät keskeytyksettä. Muista myös, että mainoksesi näkyvä URL-osoitteen täytyy vastata sen kohde-URL-osoitetta (URL-osoite aloitussivulla). Kaikki muut vaatimukset näkyvään URL-osoitteeseen liittyen pysyvät samoina.

Ymmärrämme, että on olemassa perusteltuja syitä käyttää eri URL-osoitteita samassa mainosryhmässä, mutta pyydämme näissä tapauksissa käyttämään erillisiä mainosryhmiä kullekin verkkotunnukselle. Tämä antaa paremman käyttökokemuksen potentiaalisille asiakkaillesi, sekä helpottaa kampanjoittesi organisointia sekä tulosten seuraamista.