Tällä viikolla julkaisimme AdWords Editorin version 7.0 sekä Windows- että Mac-käyttäjille. Uusi versio sisältää kauan odotetut ensimmäisen sivun hinta-arviot ja avainsanan laatupisteet, sekä useita päivityksiä Avainsanamahdollisuudet-työkaluun. Versio 7.0 tarjoaa myös mahdollisuuden ottaa käyttöön käyttäjäseuranta, josta Google kerää anonyymejä tilastoja, joiden avulla voimme parantaa AdWords Editoria. Lisätietoja näistä ja muista uusista ominaisuuksista löydät AdWordsin julkaisutiedoista.

Jos et vielä käytä AdWords Editoria, saat sen ladattua valitsemalla "Lataa AdWords Editor " kotisivuiltamme. Jos olet jo käyttäjä, voit päivittää versioon 7.0 automaattisesti, kun seuraavan kerran käynnistät sovelluksen.

Tärkeää: Nykyisten AdWords Editor-käyttäjien tulee ladata omat tilit uudelleen päivitettyään versioon 7.0. Olemme havainneet ongelman automaattinen päivitys -toiminnossa (ns. "Päivitys Varmuuskopionnin jälkeen" -vaihtoehdon kehote), joten pyydämme sinua näiden ohjeiden avulla tallentamaan kommentit ja "Paikalliset muutokset, joita ei ole viety tiliin" -tiedostot ennen kuin päivität AdWordsin.

Jos et halua vielä päivittää AdWords Editoria, voit napsauttaa "Älä Päivitä" -kehotetta.

Saadaksesi lisätietoja AdWords Editorin offline-versiosta, kannattaa tutustua usein kysyttyihin kysymyksiin. Löydät myös kattavat ohjeet ja vinkit Ohjekeskuksestamme.